jan e34 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Det satt uorginalt hengerfeste på bilen når jeg kjøpte den, og nå har jeg undersøkt litt nærmere og ser at ledningene til hengerfestet er koblet inn på ledningene til den ene baklampen med skjøteklemmer. Er det noen fare ved å ha det slik? Siter Less is more ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Tror ikke det skal gjøre noe. Var sånn på min gamle bil også, gikk greit der. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Har byttet ledningsnettet til baklyktene på en bil med denne koplingen før. Var ikke noe problem med det gammle og heller ikke noe problem da jeg flyttet det over til det nye. Bare pass på at det er godt isolert så det ikke kan kortslutte. (Byttet ledningsnettet fordi sokkelen til pæra var ikke helt glad i oss lenger. hehe) Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan e34 Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Så det er ingen fare for at sikringer vil begynne å ryke eller noe sånt? Siter Less is more ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Det skal ikke være det. Men vis du er alt for redd for dette eller at dette blir et problem bare bytter du ut de koplingene med et relee. Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Funker fjell! Er sånn på mange gamle biler med ettermontert hengerfeste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan e34 Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Nå fant jeg også monteringsanvisningen og der står det at hengerkontakten (Hella) skal kobles på den ene baklampen med skjøteklemmer. Siter Less is more ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_SilverSurfer Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 det beste er og lodde det, skjøteklemmer er veldig dårlig løsning Siter Shit can happen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg