Fluto82 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Jeg er ferdig med 16v turbo prosjekt om ca en uke... Lurer litt på hvor lang jeg på kjøre den inn,før jeg virkelig kan begynne å dra på? Mvh Fluto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Veldig omdiskutert tema dette her med innkjøring. Det JEG mener er; Start opp bilen og la den gå på tomgang så du kan sjekke at alt er som det skal, ingen lekkasjer o.l. Så bruke vifter(så bilen ikke blir for varm) og kjør inn kammen(e). Etter det er gjort er det full fres, men som alltid la bilen kjøle seg ned etter gode turer. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 var noen som snakka om 1500km... og det er jo umennesklig lang. ihvertfall på dårlige Rv7... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg