Gå til innhold

skinntrekk til bil, som duger

Ranger emnet

mobz187

Anbefalte innlegg

hei, jeg leter etter skinntrekk til bilen min mazda 323, men det skal se noe ordentlig ut, ikke noe bilteam greier. Jeg var innom torshov her om dagen da jeg så etter forsterker til bilen, og da fikk jeg øye på sånne ordentlige skinntrekk som faktisk var målt og sydd etter str på settene til forskjellige biler, ikke noe standart biltema greier.

Men jeg har hørt om forskjellige nettsider som faktisk syr sånne trekk etter mål og farger osv. Har noen av dere linker til de sidene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte skreddersydde leather look trekk for mange år siden til bilen vår pga småunger & bikkje.

Trekkene har holdt meget bra, men de kostet endel. Mener å huske det var nesten 5000kr for to forseter og ett baksete.

Og det er ikke ekte skinn, men en slags forseggjort skai med godt synlig struktur, slik som skinn. Det sitter som et skudd og har alle åpninger for hendler ol på rett sted.

Men dette er trekk som man har utenpå originalsetene. Er det det du mener, eller mener du skinn for å trekke om setene?

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bare ett forslag, men du kan jo stikke innom en lokal Videregående skole som har Møbeltapetsering VG2 (Eller VK1 om du vil følge gamle systemet) og høre om de trekker om, og eventuellt hvor mye de tar for det... Vet ialelfall at det er veldig stor sjanse for at vi begynner og trekke om forskjellige stoler og møbler for folk for en liten sum neste år, mest for treningen sin skyld :) Bare ett forslag liksom

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider