radich Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Noen som har noen forslag til en bra våtsuger som skal brukes til å rense alt av tepper i bilen til en ikke så altffor skremmende pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Den greia som Turtle (Wax?) har gitt ut er jo meget kurant, ikke er den dyr heller :) Er en blåsvart boks med en stor gul kost på toppen (husker ikke navnet), men den funker jo tålelig greit :) Men var det faktisk det du spurte om? Har jeg missforstått? :P Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radich Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 hehe.. det jeg spurte om var om noen vet om noen billig og brukbar støvsuger som suger vann også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Ahhhh :D For og være helt ærlig tenkte jeg vel aldri over ordet "våtsuger" før jeg svarte, my bad :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg