Gå til innhold

20" Eller større

Ranger emnet

ben øye

Anbefalte innlegg

Kan de som kjører biler med 20" felg eller større slenge inn bilde og kjapp info om bilen i denne tråden??

Hvorfor? You'll get that info later..

En liten spesifisering: BILDETRÅD

Spørsmål rettes direkte til eierene av bilene eller sjekk om de har en prosjekt tråd på forumet.

Ben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
2001 mod

1.8t

CSR Bodykit

Ferrita Eksos

Pioneer PRS I.C.E

FK SilverlineX Justerbar Senk

og ikke minst

20"x9.5" OZ Leonardo ikledd 245.30.20 Pirelli PZero Nero

Før jeg sier noe annet må jeg si at, den bilen er jævli vanskelig og finne noe styling til i det hele tatt. Og du har gjort et bra valg , det er det bodykittet jeg har fallt tilbake på hele tiden.

Mener hardt at den stylinga skal passe til bilen min og mtp at karosseriet vårt er det samme. Lurte på hvor du har kjøpt det? Den eneste,beste og rimeligste plassen jeg har funnet er:

Audi - Hifispeed Bilstereo-Styling-Tuning

CSR XX-Line Audi A6 C5 / B4 Bagkfanger 2.799 Kr

CSR XX-Line Audi A6 C5 / B4 frontskjørt 2.799 Kr

CSR XX-Line Audi A6 / C5 97 - 05 også RS6 Sideskjørt 1.899 Kr

Et par viktige spm:

-Hvor mye kosta det og lakkere bodykittet?

-Lurer på hvordan bakfangeren så ut og hvordan du klarte og montere den? Det jeg tenker er at orginalt på bilen så er nedre halvdelen plastikk og øverste del i alu(slik resten av karosseriet er). Hvordan er det på bakfangeren du kjøpte, er alt glassfiber?

-Lakkerte du bodykittet først og så monterte det på, eller motsatt?

Du har ikke vurdert bitteliten vinge, caps på bakruta,eyelook på lyktene og sportsgrill?

1999 Audi A6 2.4 Sedan (Type C5, 4B)

1986 VW Golf 1.6 Solgt

1986 BMW 318i Solgt

1986 Peugot 505 Solgt

1984 Ford Sierra 2.0i Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...