hardcore86 Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Legger bare ut et par bilder av golf prosjektet mitt jeg. Er en golf 82mod 1,3 diesel i ganske bra stand. Har byttet ut motoren med en 1,8l bensin. Greit at den går billig. Men er utrolig kjedelig motor da. Lakkerte taket på kjærra for et par dager siden.Tar d to vendinger pga langtekkelig maskerings jobb.. Fargene er original hvit og standox same sort. legger ut flere bilder etterhvert Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 ser tøft og spesielt ut dette, følger med og ser fram til flere bilder;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 standox same sort. og Joikaboller blir bra vettu ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 oyea. stiller på treff i kofte og servere joika-boller fra bagasjen. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 disse skal på golfen etterhvert. De er nå lakkert med svart senter. Og kanten skal få en real runde polering før de blir satt på. Felgene sitter nå på en golf 3 (lowrider) ( var på gatebil på db drag racing)men har kjøpt noen klassiske bbs til den så da blir felgene donert bort. Håper d blir bra.. noen som veit om det holder med 60mm senk med fjoren tommere. Skal sjekke dekk dimensjon i morgen. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 trenger sårt noen deler på bilen min jeg. håper noen kan hjelpe meg. Trenger vindus pakninger til bak rute og sideruter bak. er en 3 dørs ener. noen som foresten vil kjøpe en 1,3 diesel motor billig? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 skulle hatt litt hjelp når d gjelder disse eg. de 7 ganger 15. Og jeg skal ha godt med strekk i di. men vil haigjen litt profil. prøvde en felg med 195 50 25 i dag. Å d ble nærmest ikke no strekk. var et piggfritt vinter dekk. har vell ikke no å si på strekken d Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 skulle hatt litt hjelp når d gjelder disse eg. de 7 ganger 15. Og jeg skal ha godt med strekk i di. men vil haigjen litt profil. prøvde en felg med 195 50 25 i dag. Å d ble nærmest ikke no strekk. var et piggfritt vinter dekk. har vell ikke no å si på strekken d Jeg går ut ifra at du mener 195/50/15.. På 7" bredfelg må du ned i 185/45/15, eller kanskje til og med 165/50/15..Da blir det ok strekk. Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cris Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Har et sett med nye Conti 165x45-15 tilsalgs. Dette er den råeste dimensjonen du kan ha på 7x15" felg, blir mye strekk! PM eller ring for pris! 97 18 73 83 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Har et sett med nye Conti 165x45-15 tilsalgs.Dette er den råeste dimensjonen du kan ha på 7x15" felg, blir mye strekk! PM eller ring for pris! 97 18 73 83 tror jeg handler på dekkonline jeg. er ikke dyrt for å si d sånn.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 fikk fart på folie skjereren til en svensk bekjent av meg i dag. (blir mest brukt av meg da men) Så d ble litt dekor på 3ern og litt på 1ern i dag. panser i grei stand med hvit west coast choppers merke. tror dette vil stå i stil med resten av bilen. uansett om den ikke blir svart i d hele tatt. legger også med bilde av en hjelm jeg har lakkert. Bare å sende en pm hvis noen er ute etter no dekor. Jeg lager på bestilling. Helst små merker. Men bare ta kontakt. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 nå er bilen min under montering igjen. lakk kommer nok ikke før neste år.. blir nok kjørt med grunning over pussinga. fant mye rart på gulvet i golfen. men d rareste må nok være en skarp rifle patron. hehe er nok brukt som gangsterskyss en gang i tiden. heh Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 ingen som vil se flere bilder. bilen er snart ferdig lakkert å er på veien i løpet av ferien. Skal mulig lage en lik kiste som skal pryde tak grinda på treff Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Nå fikk jeg endelig tak på nye vindus pakkninger også. Men mangler bak lykter. Noen som har to originale liggende i bra stand så send meg pm? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valleh Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 ingen som vil se flere bilder. bilen er snart ferdig lakkert å er på veien i løpet av ferien. Skal mulig lage en lik kiste som skal pryde tak grinda på treff Kjør på med bilder:) Siter 90' Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg