dambo Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hmmm..lenge til mine er ferdige eller? synes det trekker litt ut:confused: Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hmmm..lenge til mine er ferdige eller? synes det trekker litt ut:confused: beklager altså..Egentlig er dem ferdig for over 2 uker siden.. Men ble ikke helt fornøyd.. så kaster dem jeg. lager nye i morgen.. sender dem fredag.greit..send meg pm med navn, adresse.. ok? beklager forsinkelse..skal få dem billig.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 noen flere bilder her nå.. bilder tatt i dag. Legger dem inn der i stede for bilde-opplasteren er ikke så glad i nikon d40x cam tydelighvis, blir sikkert for store.. http://www.facebook.com/album.php?aid=34674&l=a371c&id=742105393 Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Jada,kommer seg det her:) Skal se på lyktene nå snart,tror de er bra.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Jada,kommer seg det her:)Skal se på lyktene nå snart,tror de er bra.. Takk for d.. trenger en ting til også.. Har ikke du diesel dele bil.. trenger høyre bremse calipper også.. hvis den er i orden da.. ikke ødelagte tilkoblinger osv.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hehe...har nok det også,men hva er forskjellen på de og bensin? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hehe...har nok det også,men hva er forskjellen på de og bensin? De ser ikke like ut i hvertfall.. legg ut et bilde av dem a? så ser jeg om d stemmer Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 nye bilder på facebook linken Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 nå er bilen så og si ferdig.. selges nå. helst fort.. grunnet bobber motorsykkel prosjekt. selges med felger, takgrind, og firepungt seler. Bare å gi et bud hvis du vil.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 har fiksa deg baklykter da? Isåfall,hvis du ikke har kasta det jeg bestillte så kjøper jeg de fortsatt. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 har fiksa deg baklykter da?Isåfall,hvis du ikke har kasta det jeg bestillte så kjøper jeg de fortsatt. fikksa meg bak lykter nei.. kjører med sprukket lykter jeg. Venter på verdens tregeste jeg.. Dekoren ligger her den. Bare å sende. Så sender jeg... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Er d noen som er int så går den for 15000 lapper.. med felger. Og takstativ Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 vist den ikke er solgt? er du intresert i å selge bare takstativet?? Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Grinda er jo jævla stor å sende så tror ikke jeg gidder brydderiet... Ingen som vil ha en bil som er så å si ferdig altså?? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mmelit1 Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 sendte ei større grind en det der til golfen her om dagen, gikk fint det, koster 120kr med posten. viktig å pakke inn godt! hehe, men er kanskje int i takgrinda jeg også? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg