ToyotaStarlet Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Bruker Green kon-filter. Er kun der lyden kommer fra :D Har orginal eksos enn så lenge ja. Blir grom lyd med åpent filter på sugemotor, er ikke i nærheten så mye lyd på en turbomotor med samme filter. Det var ekstremt bra lyd, alle jeg var med snudde seg etter og lurte på.... Hva var det? :O Og det var en Audi A4 :pimp: Hehe:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Bruker Green kon-filter. Er kun der lyden kommer fra :D Har orginal eksos enn så lenge ja. Blir grom lyd med åpent filter på sugemotor, er ikke i nærheten så mye lyd på en turbomotor med samme filter. den er grom, men man hører at det ikke er no turbo ^^ Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Det var ekstremt bra lyd, alle jeg var med snudde seg etter og lurte på.... Hva var det? :OOg det var en Audi A4 :pimp: Hehe:P Hehe, er som regel sånn ;) Moro å gi på i Lillestrøm for det blir så god lyd mellom blokkene der :D den er grom, men man hører at det ikke er no turbo ^^ Høres ut som at det er en brutal sugemotor =P Edit: ToyotaStarlet: Bilverksteder har visst egne verktøy for å løsne setetrekk. Så du kunne hørt med et sånt sted om de kan hjelpe deg. De bare vrenger det av på en eller annen måte fikk jeg vite i dag. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Edit: ToyotaStarlet: Bilverksteder har visst egne verktøy for å løsne setetrekk. Så du kunne hørt med et sånt sted om de kan hjelpe deg. De bare vrenger det av på en eller annen måte fikk jeg vite i dag. Aha.... Dette var godt å vite før jeg begynte å ta ut setene :P Skal høre med Møller om de kan være behjelpelig med dette.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Var å hørte på audicenteret her i stavanger om de hadde noe formening om hvor vanskelig det er å ta av trekket. De mente det vare var å vrenge av. Kunne være litt tight, men trengte ingen spesialvektøy til jobben. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Var å hørte på audicenteret her i stavanger om de hadde noe formening om hvor vanskelig det er å ta av trekket. De mente det vare var å vrenge av. Kunne være litt tight, men trengte ingen spesialvektøy til jobben. Tusen takk for svaret :D Skal ta ut trekkene imorgen, skal faktisk reise på tirsdag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Du får lage en liten guide til oss andre uvitne her etterpå da;) Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Du får lage en liten guide til oss andre uvitne her etterpå da;) Det skal jeg prøve, men jeg har ikke begynt å pakke en gang enda, og har masse hagearbeid igjen enda :P Så blir nok fortest mulig av med trekket, men skal prøve å ta bilder, men da får jeg ikke dem ut før i august når jeg er tilbake :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Kan gi noen tips før jeg drar da :p Dekslene bak, forsetene løsnes ved å presse dem oppover mens du drar det dekslet ut... Da finner man ryggtrekket festet med borrelås bak der... Nå må jeg finne ut hvordan jeg kan ta ut setet, er ikke sikker hvordan jeg får ut den "pinna" helt foran under i midten for å få setet langt nok bak.... Noen som har peil??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Skal bare være å dra ut med en tang den asså. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Da er jeg tilbake fra Pakistan... Kommer tilbake til hva som er gjort litt senere, når jeg er helt ferdig med å få inn alt som er, og da legger jeg inn bilder samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg