Blystan Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Jeg er helt ny innenfor det å designe mods selv. Noe som kan fortelle meg hvor jeg får tak i photoshop, og helst gratis. Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Søk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 photoshop er ikke gratis, men du kan laste ned en 30-dagers prøveversjon på http://www.adobe.no :) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Vet det ikke er gratis. Men det er alltid noen som har en cracket utgave vet du :P Får vel bare begynne å lete vis ingen vet om noen Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Vet det ikke er gratis. Men det er alltid noen som har en cracket utgave vet du :P Får vel bare begynne å lete vis ingen vet om noen Warez er ulovlig å diskutere på forumet, men du veit sikkert hvor du finner det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Oki. Da skal jeg ikke diskutere det. Men finnes det så finner jeg det. hehe. Kansje heller noen som vil gi meg noen tips i hvordan å bruke det da? Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Warez er ulovlig å diskutere på forumet, men du veit sikkert hvor du finner det ;) OMG, MR. Police.. Det diskuteres ikke!!! Lov å si drap, uten at noen dreper! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg