Gå til innhold

beste Stereo til 1500.-

Ranger emnet

halsen89

Anbefalte innlegg

Fordi de spiller dorligt? ;)

Kjøper du en pioneer eller alpine spiller til 1500 får du veldigt mye for pengene. Veldigt god lydkvalitet til en billig penge.

Vil heller ikke anbefale billige sony spiller. Har dorlig erfaring med det selv hverfal. Dorlig kvalitet og lydkvaliteten er langt fra det du får på pioneer og Alpine.

Jeg spinner off topic her men jeg vil påpeke at det er ikke SÅ stor forskjell på lyden til disse rimelige spillerene hvis man KUN skal bruke line ut fra dem. OM man skal kople dem direkte til bilens høyttalere ER det stor forskjell.

En biltemaspiller kan man levere tilbake etter en uke om man ikke liker den.

Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke bare levere tilbake spilleren hvis man ikke liker den!

Det skal väre vesentlige mangler for at du skal kunne levere den tilbake og få pengene tilbake!

Dumt å gi et sånnt utsagt uten at det er dekning for det.

Det har også värt diskutert flere ganger her på forumet!

'04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel

'98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt)

'98 Audi A4 1,8T (solgt)

'93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker)

'86 Opel Rekord 2.2i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
hva er det som er feil på disse da? det finnes jo garanti på disse å så hvis de skal slutte å virke kan man jo bare gå tilbake med den... og 899,- er jo BILLIG for en cd-spiller med disse kvalifikasjonene spørr du meg :)

men søfølgelig så er det sikker mange av de dyre merkene som spiller både bedre og er mere holdbare da ;)

Jeg kjøpte Biltema sin 899 kroners med USB i mai, har vært fornøyd, spilt helt greit til mitt bruk. Brukte dog bare USB-inngangen, prøvde CD etter tre mnd uten hell. ERROR. Leverte tilbake og fikk en tilgodelapp, prøver meg på noe annet denne gangen. Lousy radiosignal, men det tror jeg er antenna/ledningen sin skyld, så det skal jeg ikke gi spilleren skylda for tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider