SilvrBlue Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Har en stakkars Opel Astra 1.6 92 modell. Da jeg skulle kjøre avgårde til jobb i dag, tok jeg ned brekket som vanlig, (står i liten helling i oppkjørselen) å prøver å rygge ut. Men høyre bakhjul sitter fast.... ? Har hatt dette problemet før, 2 ganger, og fikk 1. gang besøk av NAF som fikset det ved å slå noe hardt på bremsetrommelen. Andre gang var i vinter, hvor det hjalp godt med varmt vann, så trodde kanskje det var frosten som gjorde det.. Prøvde både å slå og helle vann på i dag men ingenting nyttet. Hva kan være galt her? Må jeg til å bytte bremser? Ca pris på sånt? :S Jeg vet Brekkvaieren er litt slakk, for brekket fungerer nesten ikke når jeg kjører, men når jeg står stille funker det jo altforbra. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Kan være lurt å sjekke om en klosse i trommelen har hoppet ut av hakket og kilt seg...Er ikke helt uvanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg