Gå til innhold

Panserlist

Ranger emnet


Bora2000SR

Anbefalte innlegg

Heisann. Har da gått til innkjøp av emblemfrigrill, mn er det noen som vet å få tak i panserlist/forlenger? gidder ikke å sveise igjen halvmånen på panseret. har sett bilder av biler som har slik lit og den "tettr" halvmånen i panseret. vet ikke helt enda om jeg skal lakke grillen i samme farge eller la den være svart. noen som har noen lure meninger? kan jo være litt kult svart da siden alt annet av gitter og slikt er svart fra før. bilen er foresten rød. blir vell lakking av lister nederst på front og bakfanger om kort stund, men må få fiksa lista nederst på frintfanger da hun som hadde den tidligera har tatt nerri eller noe. kanskje skaffe ny. koster kun 500kr da.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, visst du tenker på sånn stålgreie som fyller "halvmånen" så tror jeg at jeg skal ha en liggendes her.. Bestilte meg FK emblemfrigrill og fikk med den, men jeg har sveist halvmånen, så jeg har ikke brukt den..

 

Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, visst du tenker på sånn stålgreie som fyller "halvmånen" så tror jeg at jeg skal ha en liggendes her.. Bestilte meg FK emblemfrigrill og fikk med den, men jeg har sveist halvmånen, så jeg har ikke brukt den..

 

Kim

hva skal du ha for den. hvordan ser den ut? er det list eller bare sånn halvmpne som du fester på baksia av panser og fyller halvmånen?

 

bilde da? :)

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal du ha for den. hvordan ser den ut? er det list eller bare sånn halvmpne som du fester på baksia av panser og fyller halvmånen?

 

bilde da? :)

 

Hmm, Du kan godt få den av meg.. Er bare halvmåne..

Men jeg kom på at den egentlig er til Golf IV, men jeg prøvde den i Bora panseret mitt, og selve halvmånen passer så det ut som, bare buen på Bora panseret og Golf panseret er litt forskjellig, men går nok ann å skjære til den jeg har littegrann sånn at den legger seg under kanten på panseret på en måte..

Invikla forklart :P

 

Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, Du kan godt få den av meg.. Er bare halvmåne..

Men jeg kom på at den egentlig er til Golf IV, men jeg prøvde den i Bora panseret mitt, og selve halvmånen passer så det ut som, bare buen på Bora panseret og Golf panseret er litt forskjellig, men går nok ann å skjære til den jeg har littegrann sånn at den legger seg under kanten på panseret på en måte..

Invikla forklart :P

 

Kim

 

D hadde vært kjempe digg. Har bestilt meg emblemfri grill nå så må få tettet månen.

 

vil ha den vist du ikke vil ha dan :) hehe...sender du denne til meg så skal jeg betale frakten. fører bare frakt over på din konto jeg da vettu når den er pakket og sendt..

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D hadde vært kjempe digg. Har bestilt meg emblemfri grill nå så må få tettet månen.

 

vil ha den vist du ikke vil ha dan :) hehe...sender du denne til meg så skal jeg betale frakten. fører bare frakt over på din konto jeg da vettu når den er pakket og sendt..

 

Hvis du har bestilt deg emblemfri grill så følger det nok med den plastbiten til fangeren, og den til panseret.. ;) Kan nok hende den passer bedre enn den jeg har her.. Kan forsåvidt prøve å få tatt bilde så ser du bedre hva jeg mente ;)

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår