Gå til innhold

dempere til neon?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Forslag om kjøp av dempere som ikke koster meg skjorten?

Autodeler hadde:

(per stk)

Koni til 2'729kr (bak)

Koni til 2'310kr (foran)

"orginale" på bilextra koster ca 1'300kr per stk.

Kan andre komme med forslag?

Budsjettet til bilen er ikke så høyt, så må være noe under Koni prisen.

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Subaru Impreza 93 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag om kjøp av dempere som ikke koster meg skjorten?

Autodeler hadde:

(per stk)

Koni til 2'729kr (bak)

Koni til 2'310kr (foran)

"orginale" på bilextra koster ca 1'300kr per stk.

Kan andre komme med forslag?

Budsjettet til bilen er ikke så høyt, så må være noe under Koni prisen.

Eh, var ikke mange neon utstyrt med Koni orginalt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originale dempere får du kjøpt hos merke verksted for ca 1500kr per demper.

Ellers har Summit racing gode å rimelige dempere. Kjøpte desse demperene nylig, kom i posten for noen dager siden å skal monteres til helgen. Desse demperene skal ikke vere noen problem å montere, de skal gå som originale i følge papirene som var med demperene.

Vet desverre ikke noe om frakt pris eller hvor mye tollen kommer på siden jeg sendte det via jobbens kontor i usa og slapp en del av frakt å toll.

Edit: såg nettopp at det var denne typen dempere du spurte etter, skal som sagt ikke vere noen godkjenningsproblem på desse.

Har selv handlet med både summit racing og autoparts warehouse, er veldig fornøgd med begge firma, men mest fornøgd med servicen på summit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som kan bekrefte at disse passer orgnial neon 95?

http://www.autopartswarehouse.com/performance/basket.php?makeid=7&modelid=277&year=1995&partid=78&brandid=4074

Snakket med de, og de sa at det skulle passe, men stoler ikke alltid på selgere...

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originale dempere får du kjøpt hos merke verksted for ca 1500kr per demper.

Ellers har Summit racing gode å rimelige dempere. Kjøpte desse demperene nylig, kom i posten for noen dager siden å skal monteres til helgen. Desse demperene skal ikke vere noen problem å montere, de skal gå som originale i følge papirene som var med demperene.

Vet desverre ikke noe om frakt pris eller hvor mye tollen kommer på siden jeg sendte det via jobbens kontor i usa og slapp en del av frakt å toll.

Edit: såg nettopp at det var denne typen dempere du spurte etter, skal som sagt ikke vere noen godkjenningsproblem på desse.

Har selv handlet med både summit racing og autoparts warehouse, er veldig fornøgd med begge firma, men mest fornøgd med servicen på summit.

Bestilte du andre tilleggs deler for montering også eller kun selve demperene?

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

De selger på http://www.bsbildeler.no (7990kr +frakt(vet ikke om de prisene er oppgitt med eller uten mva))

Men i dyreste laget for meg.

Har bestilt meg koni forran og Monroe bak, men vet ikke ka jeg skal velge av senkesett (2ukers leveringstid på bilextra)

Senkesett har de H&R på bilextra til 2200kr (25mm)(m/TÜV)

Senkesett har de Eibach på autodeler til 2750kr (30mm)(m/TÜV)

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eibach var utgått på autodeler. og H&R kostet også ca 2'7-800kr med like lang om ikke lengre leveringstid, så da havnet det på bilextra igjen. gjør stadigvekk det. suveren service der på Bilextra Vestkanten (bergen)

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte du andre tilleggs deler for montering også eller kun selve demperene?

Jeg bestilte bare demperen da jeg kan bruke resten av det jeg har fra før, men jeg vurderer å kjøpe nye fjører og nye fester bare for å vere sikker på at de ikke er noe annet som blir ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider