Teigen Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 hei. driver og putter en t5 motor ned i 242 min :D det jeg sliter med er innsuget som da peker inn mot torpedoveggen. men har hørt at på 99mod og utover pekte innsuget nedover i stedet. om noen har et slikt eller kan hjelpe meg med dette send gjerne pm ell skriv her.. all hjelp mottas med stor takk :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 jeg har et veldig billig et.. Det er frest ut imot toppen for å passe glt topp.men det funker om du freser litt av på toppen din.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 har ikke fres for øyeblikket men får jeg gjort det på en annen måte.. ca pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 ingen som har eller vet hvor jeg kan kjøpe brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 500+ frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 men funker det bolt on uten å frese noe?? orker ikke demontere alt nå igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Dårlig respons her...har du prøvd på TPC, der har jeg fått kjøpt mye deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 hm nei.. får prøve der.. takk for tippset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Ingen som vet om noen som kan ha brukt??? eller tipps. fikk ingen henvendelser på turboperformance forumet heller. kunne kjøpe nytt på volvo men koster 4880.- :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Ingen som vet om noen som kan ha brukt??? eller tipps. fikk ingen henvendelser på turboperformance forumet heller. kunne kjøpe nytt på volvo men koster 4880.- :( Hadde kjempeflaks jeg da..... fikk jo mail om jeg var innteresert i å kjøpe et....om jeg hører eller ser noe så sender jeg deg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 da takker jeg hjertligs for det :) avventer litt med og kjøpe på volvo tillfelle det dukker opp noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Har sendt deg en PM. Fant et innsug til deg på TPC til 500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Bare husk at innsuget ikke passer rett på og at innsug og toppen er langt ifra matchportet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 okei, så hva må til for og få det til og passe? det er forresten på vei i posten fra sverige nå så takk 242-T5 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg