Roger Håkonsen Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 hei noen som har noe erfaring med senkefjærer på en A3? er det vanskeli å montere? å må man ha forstillingskontroll etter å ha skiftet bare fjærene? Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Man Måååå ikke ha 4-hjulskontroll.. Men skal du ha det godkjent må du hvertfall det. Selv har jeg Jamex 45mm... Det er billigfjærer, og jeg har ikke mye å sammenligne med. Men senken er iallefall grei. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Man Måååå ikke ha 4-hjulskontroll.. Men skal du ha det godkjent må du hvertfall det. Selv har jeg Jamex 45mm... Det er billigfjærer, og jeg har ikke mye å sammenligne med. Men senken er iallefall grei. hva betalte du for dine fjærer? har du noen plager med dem? ulyder osv? å hvordan var di å montere? :) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 jeg har cobra senkefjærer kjører på 45/45 uten fjærer og det fungerer bra. Men vet liksom de orginale demperene kommer til å slite snart:S men senker helt fint de asså. Men den er mer senket bak en fremme, så ville hatt litt mer framme. Men tror det har noe med hjulbuene på audier og gjøre?? meinte eg hørte snakk om det her inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 jeg har cobra senkefjærer kjører på 45/45 uten fjærer og det fungerer bra. Men vet liksom de orginale demperene kommer til å slite snart:S men senker helt fint de asså. Men den er mer senket bak en fremme, så ville hatt litt mer framme. Men tror det har noe med hjulbuene på audier og gjøre?? meinte eg hørte snakk om det her inne. har du et bilde av bilen din? :) den subber ikke nedi eller noe sånn nei? :) monterte du dine selv? Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 hva betalte du for dine fjærer? har du noen plager med dem? ulyder osv? å hvordan var di å montere? :) Jeg monterte de ikke:P Hehe Tror de kosta 1500kr jeg... Ingen ulyder nei:) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg