Sverre09 Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Sist vinter begynte det å bli en ulende lyd hvis jeg kjørte opp hjemme og det var mye snø på veien. Når hjulene spann så kom det en ulende lyd. Dette har også vider-utviklet seg nå at når jeg skal snu svinge med stort rattutslag så får jeg en lignende lyd. Noen tips på hva det kan være. Siter Mvh Saa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Min far hadde lignende symptoner i sin 2000 Baleno 4x4.. Var noe med firehjulstrekken, få den sjekket hvis du har.. Vet han måtte bytte en sentral del av firehjulstrekken etter få år, men husker ikke hva det var.. Har du 2wd vet jeg ikke Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potitt Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Sist vinter begynte det å bli en ulende lyd hvis jeg kjørte opp hjemme og det var mye snø på veien. Når hjulene spann så kom det en ulende lyd. Dette har også vider-utvikletseg nå at når jeg skal snu svinge med stort rattutslag så får jeg en lignende lyd. Noen tips på hva det kan være. Viskosekoblingen til 4x4 som er slitt. Må byttes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg