Morgis Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Hvor kan man få kjøpt slike horn til bilen som var populære på 80-90tallet som lager feks 3forskjellige lyder/musikk IL tempo gigante - for eksempel. Vet dem ikke er lovlige. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 prøv på eikermotorshop. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oldrens Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 onkelen min har det på van sin Siter 1990 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Her står det om krav til lydhorn. http://www.lovdata.no/for/sf/sd/td-19941004-0918-029.html Motorvogn, unntatt beltemotorsykkel, skal ha signalhorn som gir tilstrekkelig lyd med jevn styrke og tonehøyde. Lyden må ikke være overdrevet kraftig eller skingrende. Motorvogn kan ha to forskjellige lydsignaler. Det må ikke kunne veksles automatisk mellom disse. Motorvogn som nyttes som utrykningskjøretøy kan i tillegg ha signalhorn med stor lydstyrke. Tonehøyden skal ikke være jevn. Signalhorn med vekslende tonehøyde tillates ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Yngvejos skrev: Her står det om krav til lydhorn.http://www.lovdata.no/for/sf/sd/td-19941004-0918-029.html Motorvogn, unntatt beltemotorsykkel, skal ha signalhorn som gir tilstrekkelig lyd med jevn styrke og tonehøyde. Lyden må ikke være overdrevet kraftig eller skingrende. Motorvogn kan ha to forskjellige lydsignaler. Det må ikke kunne veksles automatisk mellom disse. Motorvogn som nyttes som utrykningskjøretøy kan i tillegg ha signalhorn med stor lydstyrke. Tonehøyden skal ikke være jevn. Signalhorn med vekslende tonehøyde tillates ikke. Les: "Jeg vet dem ikke er lovlige" Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Hassa skrev: Les: "Jeg vet dem ikke er lovlige" Ok. Beklager. Jeg var litt rask og leste "Jeg vet ikke om de er lovlige" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg