Gå til innhold

Første bilstereo, inspill plz

Ranger emnet

Valder

Anbefalte innlegg

No hadde jo eg tenkt å bruke denne spilleren slik cossiemk1 anbefalte da http://www.mamut.com/dynabel/subdet556.htm

den ser jeg har 2 utganger, istede for 3. Men trur fortsatt dette er en bedre spiller.

Velger du den 6 kanaleren, så er jeg temmlig sikker på att du må splite en signal kabel. altså du trenger Y ledd 2 stk for å dele 1 signal kabel. (da signal utgang/kabel har 2 kanaler, og Y ledd splitter 1 kanal ;-)

På den spilleren hadde jeg da splitta front signalene, så du kan bruke spillerens sub level om ønsklig.

Jeg har ganske bra og god erfaring med å splitte signaler, fått skjeldent og lite støy. Men dette kan bli ett problem.

Ups. Så att du sikter til 4 kanaleren. Da trenger du ikke å splitte signal utgang......

Focal nevnte en som ikke så bra, jeh har bare hørt noen få, og syns det virket ok. Mye har med plassering og slikt å gjøre, kan tenkes att diskanten i disse er skarpe, og da kan det passe dårlig å montere midbassen nede i døra og diskanten oppe i A-stolpen.

Du bør få noen flere til å komme med innspill om dette, eller kanskje du klarer å få hørt noen høyttalere i biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes også rimelige og bra 5 kanalere som er innenfor rekkevidde av budsjettet ditt, samt andre elementer i samme prisklasse som er minst like bra som Access serien til Focal.

Ta kontakt så kan jeg sette opp noen forslag som du vil bli fornøyd med.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant