Gå til innhold

Lykter

Ranger emnet

Langseth

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt disse lyktene? når jeg kobler dem opp så får jeg bare parklys... Ledningsnette er jo forskjellig fra det org. til det nye... er ingen jordning på det nye ( bytte pære kanskje)

Tips? ideer?

09395.jpg

Hadde akkurat de lyktene på gamle passaten min å hadde ikke noe problemer med dem....har du sjekka alle ledninger at det sitter der det skal å slik?

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det skal ikke 2 stk H7 pærer til i stede for 1? Hvor har du jordning da?

skal vi se om jeg husker alt riktig her....her skal det være 2 stk h7 ja...både for kjørelys å fullys....kan ikke huske annet enn at alt passa rett på jeg..??kanskje du bør ta en telefon til NBS å høre med de for det skal bare være plug and play dette her da...?For kan ikke huske heller at jeg hadde problem med jording..!

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke 2 H7 pærer som er til den org. lykten. SÅ om du har 2 H7 pærer så ligger det vel jordning i den ene pluggen da? Slik som det er nå så er det vel bare en plug på kjørelysene om jeg ikke tar helt feil... Jordningen går i støpsle vedsiden av ( snakker om den org. lykten )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke 2 H7 pærer som er til den org. lykten. SÅ om du har 2 H7 pærer så ligger det vel jordning i den ene pluggen da? Slik som det er nå så er det vel bare en plug på kjørelysene om jeg ikke tar helt feil... Jordningen går i støpsle vedsiden av ( snakker om den org. lykten )

nå blei jeg veldig usikker her du...er så lenge sia jeg så på det der....hmm er det ikke bare en stor kontakt rett in i "hele" lykta hvis du skjønner?

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider