kristian foss Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 okey, men har ikke pappirer på filter og øyelokk så vil ikke kjøre med det når biltilsynet har sagt at det er ikke lov uten oppføring i vognkort + pappirer Siter BMW E36 325i 93` Volvo 740 GL 90` (Turbo Intercooler) Vinterbil X:Audi A4 1,8Q 96` X: Volvo 240 87` X: Mercedes 280e 85`+ 300TD 83` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Slenger meg på her. Ble vinka inn idag av :coplightHan likte ikke at jeg hadde en stor logo/klistremerke øverst på frontruta. Selv om den kun dekka det orginale sotinga øverst på frontruta mi, så ville han ikke godta dette. Jeg fikk beskjed om å ordne teknisk kontroll innen 12 dager. Denne skrifta øverst på frontruta mi (du ser den så vidt på avataren) har jeg hatt på i 3 år og aldri før hørt noe om. Noen som vet hva reglene sier på slikt? Det er ikke lov å ha NOENTING foran A (?) stolpen. Men det er mange som ikke bryr seg. okey, men har ikke pappirer på filter og øyelokk så vil ikke kjøre med det når biltilsynet har sagt at det er ikke lov uten oppføring i vognkort + pappirer Du kan kjøre med det! De sier ingenting! Du kan godt komme i mellom en eu kontroll med 325 motor i en 318 med 318 bremser, (been there, done that) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 okey, men har ikke pappirer på filter og øyelokk så vil ikke kjøre med det når biltilsynet har sagt at det er ikke lov uten oppføring i vognkort + pappirer Jepp, kan stemme det, men jeg har kjørt med K&N filter i filterboksen min i 3år nå og ingen bryr seg (får seff ikke fullt så festelig lyd da, men får effekt fordelen). Øyelokk, hvis ikke de er veldig ekstreme så er det sikkert ingen som bryr seg, i værste fall så får du beskjed om å plukke de av. Så hadde det vært meg så hadde jeg kjørt med begge deler med et smil. :) Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian foss Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Er ikke så ille for meg når det gjelder filteret, har nemlig et Green innsatsfilter på hylla... Men øyelokka er heller ikke så farlig med da jeg snart kjøper facelift... Men politiet så neonlysa mine, så de stoppa der jeg sto, og klagde på de,men gjorde ikkeno med dem, men filter og øyelokka var vist ulovlige de også. Har fjærna led-pærene i lyktene og skal fjerne neon, men trudde det var lov da man sto stille osv jeg... Siter BMW E36 325i 93` Volvo 740 GL 90` (Turbo Intercooler) Vinterbil X:Audi A4 1,8Q 96` X: Volvo 240 87` X: Mercedes 280e 85`+ 300TD 83` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Er ikke så ille for meg når det gjelder filteret, har nemlig et Green innsatsfilter på hylla...Men øyelokka er heller ikke så farlig med da jeg snart kjøper facelift... Men politiet så neonlysa mine, så de stoppa der jeg sto, og klagde på de,men gjorde ikkeno med dem, men filter og øyelokka var vist ulovlige de også. Har fjærna led-pærene i lyktene og skal fjerne neon, men trudde det var lov da man sto stille osv jeg... Det er noen som påstår det, husker ikke akkurat hva det står i kjøretøyforskriftene, men det er ikke lov å ha det montert på biler som skal gå på veien. Er kun lov på "showbiler". Men det finnes en måte å omgå de reglene, men da må du legge litt innsats i det, for det er nemlig lov med lysreklame på bilen, og det står ingen tin omg hvor den kan være montert, det står bare at den ikke skal være til "sjenanse" for medtrafikanter. Så jeg har planer om at en dag, jeg har litt god råd, tid til overs og lys, så skal jeg lage volvo "led-neon" skilt til å ha under bilen sånn at det lyser "volvo" på bakken. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Det er ikke lov å ha NOENTING foran A (?) stolpen. B-stolpen mener du vel? Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Slenger meg på her. Ble vinka inn idag av :coplightHan likte ikke at jeg hadde en stor logo/klistremerke øverst på frontruta. Selv om den kun dekka det orginale sotinga øverst på frontruta mi, så ville han ikke godta dette. Jeg fikk beskjed om å ordne teknisk kontroll innen 12 dager. Denne skrifta øverst på frontruta mi (du ser den så vidt på avataren) har jeg hatt på i 3 år og aldri før hørt noe om. Noen som vet hva reglene sier på slikt? I følge en som eg kjenner som jobber på bt sa at de er null tolerane på klister merker i front ruten.. skal egenli ikkje henge noen olje lapper eller naf test klister merker.. men før var dette lov.. angående stremer\løsebokstaver kunne man ha dette til en vis grad før husker ikkje hvor mange cm men dette er ikkje lov lengre... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian foss Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Ok, men jeg har vel lov til å ha det i bakruta?? Er jo mange som har i frontruta, men om de blir stoppa, får de vel bare beskjed om å ta av og vise? Siter BMW E36 325i 93` Volvo 740 GL 90` (Turbo Intercooler) Vinterbil X:Audi A4 1,8Q 96` X: Volvo 240 87` X: Mercedes 280e 85`+ 300TD 83` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Det er noen som påstår det, husker ikke akkurat hva det står i kjøretøyforskriftene, men det er ikke lov å ha det montert på biler som skal gå på veien. Er kun lov på "showbiler". Men det finnes en måte å omgå de reglene, men da må du legge litt innsats i det, for det er nemlig lov med lysreklame på bilen, og det står ingen tin omg hvor den kan være montert, det står bare at den ikke skal være til "sjenanse" for medtrafikanter. Så jeg har planer om at en dag, jeg har litt god råd, tid til overs og lys, så skal jeg lage volvo "led-neon" skilt til å ha under bilen sånn at det lyser "volvo" på bakken. neon på volvo? harry da.. :P Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 B-stolpen mener du vel? Derfor jeg skreiv A (?):) Men det er ihvertfall ikke lov å ha noe på frontruta, på sideruta foran er det lov å ha noen klistremerker, men ikke så det dekker hele ruta.. Ihvertfall det jeg har hørt.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian foss Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 okey, så hva er straffa da, for løse bokstaver? som ikke dekker over den orginale solfilmen.. Siter BMW E36 325i 93` Volvo 740 GL 90` (Turbo Intercooler) Vinterbil X:Audi A4 1,8Q 96` X: Volvo 240 87` X: Mercedes 280e 85`+ 300TD 83` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 en vinnine av meg ble stoppet for en teknisk kontroll da ble hun bedt om og få k&n filtret godkjent eventuelt bytte tilbake til orginalt Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg