RomskogCruising Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Jeg har tenkt til å kjøpe meg en e34 snart. Men bensinmåleren fungerer ikke! Så han som har hatt den før har brukt triptelleren som bensinmåler.. Noen som har hatt det samme problemet, eller vet hvordan dette kan fikses? Takker for alle svar =) Mvh RomskogCruising ;D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Pratet med eieren i dag, og han lurte på om det var et brudd på ledningen mellom giver i tank og bensinmåleren i dashen! Er dette mye jobb å fikse? Mvh RomskogCruising Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 stress å få av dashbordet.. men så lenge du vet kas kaber det er, er det jo bare å skifte dem. som sagt, dash=stress!!! Siter lev livet farlig! du overlever ikke uansett!:P BMW E34 520i(x) oppussing pågår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Okay, takker for svar iallefall :) Men går jo å kjøre på triptelleren også da ;D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Å ta ut instrumentpanelet er vel ikkje stress!?? Har byttet pærer på min e34 og det gjekk greit. Litt trangt pga rattet, men ingen store problemer. Når det gjelder kva som er feil, kan det like godt væra følaren eller måleren som kan være defekt. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Du, instrumentpanelet sitter i to skruer så det er bare en lek og skru ut det:) er mulig du må av med rattet men det er jo en lett sak det og:) tror det samme som todleif at det like gjerne kan være instrumentet eller føleren som er gåen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Skjønner! Tusen takk for svar :) Får se om jeg kjøper den, men den ser utolig strøken ut! Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 er meget lett byttet selv pærer i dash 2 skruer =) og rattet brukte ca 5 min 2 stjerne skruer og 22 mm til rattet . du bør ta av rattet mye lettre Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Trenger ikke å ta av rattet, tatt ut instrumentet mange ganger uten å ta av rattet, er en liten teknikk, men d lærer man fort;) veldig greit å slippe å ta av rattet om man har airbag;) Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg