Jonaldo Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Hva slags pris må man regne med for å sveise et rusthull i en kanal på Volvo 360? Ca? Noen som kan dette og evt kunne tatt jobben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 eller begge sider på en volvo 240, her ser du det som må fixes. likt på andre siden. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Vet om en Fiesta med litt rust i kanaler. Det ville komme på 15 000 på et skikkelig verksted. Fysj! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Problemet med rust på bilen er omtrent som å pusse opp et bad: Du vet ingenting om omfanget av jobben før du faktisk har begynt på den. Derfor vil et verksted gi en høy pris for å sikre seg og fordi de egentlig ikke vil har sånne jobber. Hvis du ikke får noen til å gjøre det privat for deg, vil det høyst sannsynlig bli dyrt uansett. Trist men sant. Hvis du kun har tenkt å ha bilen etpar år til før skroting kan du jo mikke til noe selv med noe ruststopp-stoff og dekke resten til med glassfiberduk. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Er man nødt til å sveise rusta for å få det eu-godkjent da? Jeg hadde et hull i kanalen på den gamle toyotaen, men det tettet jeg med glassfiber ( :D ), og det gikk helt greit igjennom godkjenninga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarotary Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Jeg har jobbet som sveiser i 10 år og har nå sluttet. Har sveiset en del rust på ymse biler og gjør det enda hvis prisen er rett. Treffes på 91397933 etter 19-2230 ringer du mellom dette klokkeslettet kan jeg kansje hjelpe dere. Har tilgang til rustdeler da jeg jobber på et bilrekvesitaforhandler. Fast pris og ordentlig arbeid. Nb kun helgejobber med eier til stede!!!!!!!!!! Betaling på forskud og oppmøte. Team Rotary Motorsport Kongsberg Siter 1970 mazda 1300 coupe med maria elena 1974 mazda 1300 airbrush 1976 wv typ2 bus med porchemotor 1983 mazda rx-7 imsa 1984 cevy g20 van Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 en kompis av meg sveiset på russebilen vår. var rust under to vinduer og 4 rusthull spredt på to kanaler. han skulle ha 2500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Mye bra her! Skal selge 360'en for en kamerat, så jeg må vurdere litt priser...... I'll be back! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 fant dere noe ut her? hva kom det på? var et stort hull i en kanal på denne bil - spennende og finne ut hva det koster og fikse noe slik på en volvo som denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg