joakim@hortensgutta Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Hei! I dag kom coilover settet mitt, og til helgen skal det monteres. Det jeg lurer på er om noen har tatt vekk trekkene rundt om i bagasjerommet før? Må jo komme meg bak disse "dekslene" for å få skrudd av dempere og den biten der, og tenkte det kunen være greit å gjøre litt resarch før jeg starter til helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Må man det på bilene uten quattro? (På min quattro kunne jeg gjøre alt fra under bilen) ((å skru fra hverandre bagasjerommet er ganske mye jobb, forøvrig)) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Tror da virkelig det må gjøres, med tanke på at både dempere og fjærer skal byttes. Og festet for demperene sitter vel i bagasjerommet. Gjorde samme jobben på en audi a4 stasjonsvogn for noen uker siden, og da måtte vi ta av dekslene på siden i bagasjerommet, men der var det forholdsvis enkelt, virker ikke like enkelt på a3en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Har du sett under bilen? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Må ærlig inrømme at jeg ikke har gjort det. Skal ut å gjøre det etterpå. Kanskje det er enklere enn jeg tror da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Så under bilen nå. Det sitter kun to bolter bak der, men sånn jeg ser det så må jeg bort med de dekslene på siden i bagasjerommet for å få det til. Hvordan ser det ut bak på din quattro da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Var i kontakt med møller idag. Og de mente jeg måtte demontere sidepanelene i bagasjerommet. Noen som har noen ide om hvordan dette gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 http://www.a3phatnoise.quinlivan.net/ ;) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hvordan ser det ut bak på din quattro da? Der kan såvel fjører som dempere byttes fra under bilen. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Du trenger ikke engang åpne bagasjeroms-luken for å bytte fjører og dempere bak.. Jekk opp bilen, skru av hjula, så ser du en plate e.l med 2 bolter der demperen er festet.. Skru løs denne, og løsne demperen i bunn.. Det kan være en stor fordel å jekke opp bilen bak så begge bakhjula er over bakken.. Enklere å bytte fjører.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg