kzn Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 dørlåsen på førersiden min er litt vrang å få opp av og til.. er de like på begge sider sånn at det er bare å bytte om? greit å spørre før jeg demonterer dørtrekk etc. på begge sider Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GizmoRonimo Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hvis du snakker om bare sylinderen, så er de like, ja... Kan trygt bytte over... Men jeg hadde fortsatt anbefalt å stikke på høgger'n å skaffe deg ett par sylindre. Den på førersiden er enten uttørket, har mere slitasje, eller fjærer som låser seg.. så da kan du bruke splintene fra dele-sylindrene til å tilpasse til din nøkkel.. Ser kanskje litt skummelt ut å åpne den opp...men du skjønner det fort... Husk å rengjøre låsen(e) helt for fett, og smør dem opp på nytt Siter '97 Omega B 2.0i '93 Vectra A 1.8i '89 Vectra A 2.0i Jeg bare sier som Ludvig: "Gud velsigne vår herre..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg