metz Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 *sigh* det har seg slik at i sandefjord finnes det ikke gratisparkering, det nærmeste man kommer er en time langs gata, bl a gata utenfor jobben min. da jeg er i siviltjeneste og tjener fint lite, har jeg helt andre ting å bruke penger på enn 25 kr dagen i parkering. derfor pleier jeg å stå utenfor jobben og heller flytte bilen litt så jeg slipper bot.. helt til i dag, alt var som vanlig å jeg hadde vært ute å flytta bilen 13.10. da jeg kommer tilbake ca 14.05 ser jeg den kjære lappen ligge under viskern. der står det selvfølgelig 500,- og at jeg har stått samme stedet fra 12.31 til 14.03 i følge ventilenes plassering. ja, men hva i all verden har det med saken å gjøre når jeg står 4-5 meter lenger bak?! jeg finner kontoret til parkeringsovervåkinga og klager.. yep, bare å skrive en søknad det, men ho mente det var lite trolig iom at ventilene aldri står likt etter man har flytta bilen. får jeg nei var det bare å betale, hvis ikke måtte jeg gå til retten. ikke faen om jeg skal betale det her :\ noen som har vært i lignende situasjoner? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg