Viva_ Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Er det noen som vet hva som skjer med home.no osv? Gar vært klikk ei stund, fungert til tider meeeen.. Får ikke logga inn på ftp, så jeg får redigert hjemmesiden min.. hjeeelp? Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Home.no har aldri vært det mest stabile eller det raskeste du kan få. Men det fungerer fordømt bra for å være en gratistjeneste. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 jeg bruke start.no og det er veldig stabilt..... Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Det gjør jeg å. Fungerer utmerket. :cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Home.no har vært i en jalla drift de siste 3-4 årene. Men bedre enn start.no! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Er en grunn til at jeg har noe gratis, forventer ikke noe superraskt. Spesielt når jeg er nybegynner og driver å prøver meg fram når det gjelder koding.. Så folk anbefaler at jeg bytter til start.no? Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Er en grunn til at jeg har noe gratis, forventer ikke noe superraskt. Spesielt når jeg er nybegynner og driver å prøver meg fram når det gjelder koding..Så folk anbefaler at jeg bytter til start.no? gå på domeneshop.no og kjøp webhotell :) koster ikke mer enn rundt 300kr i året, og da har du .com domene på kjøpet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Er en grunn til at jeg har noe gratis, forventer ikke noe superraskt. Spesielt når jeg er nybegynner og driver å prøver meg fram når det gjelder koding..Så folk anbefaler at jeg bytter til start.no? home.no er da fint å bruke :) btw..no funker iallefall home.no sin ftp:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 gå på domeneshop.no og kjøp webhotell :) koster ikke mer enn rundt 300kr i året, og da har du .com domene på kjøpet :) Vurderer å gjøre det, men må få litt mer erfaring. Men lappen først..;) home.no er da fint å bruke :)btw..no funker iallefall home.no sin ftp:) Jo, egentlig. Men er så drit at jeg ikke kommer inn når jeg har lyst.. Akk som nå, får ikke logget meg inn på ftp :s Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Prøver du med klient som i Flash FXP, Smart FTP osv, eller sitter du å prøver med vanlig IE? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Prøver litt med Smart FTP, men er ei stund sida jeg har orka å gjort no.. IE nei, det sug det! Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 IE suger og suger.. det fungerer jo helt greit det. Men du kan oppnå bedre overføringshastigheter med klienter som WS_FTP og SmartFTP, noe som er nyttig på større filer. Og de er mer stabile over tid. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 IE suger og suger.. det fungerer jo helt greit det. Men du kan oppnå bedre overføringshastigheter med klienter som WS_FTP og SmartFTP, noe som er nyttig på større filer. Og de er mer stabile over tid. Riktig nomix, IE fungerer heilt greit til å legge til å fjerne .html filer, jpg etc..:thumb Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Går bare tregt med IE her :P Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg