Heggis Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 skal ha meg en ny spiller med tiden... noen som kan anbefale en? skal ha meg 2 subber også har ikke bestemt meg på " men skal bli dratt av en dynabel 2x173wrms forsterker....(Helst under 2k pr subb) ;=) har også planer og nytt frontsett/komponentsett... har en 4kannals dynabel 4x60w rms fra før har jeg 2 6x9" 3 veis 330 w(fikk i gave) fra piooner . noen som har forslag ? mvh stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Sett opp hvilken prisklasse spiller og frontsett skal være i også da... Så skal jeg se hva jeg kan finne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 1000-2000kr? ca er ikke sikker hva jeg må ut med for og ha en grei cdspiller men..finn en grei... helst noen linjeutganger... (har hørt et par som har sagt at det er viktig) skal ha 2 forsterke på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Kan gi deg en Rockford Fosgate RFX9020 for 1995,- Den har tre par linjeutganger, og ellers det meste du behøver. ...Men den har IKKE MP3... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 jeg har cerwin vega Vega 15" på tilbud nå til 1500 per stykk. koster omtrent det dobbelte til vanlig. vet ikke hvor bra den dynabellen driver denne men det går sikkert bra. Dette er en bass som spiller veldig bra. dypt, hardt og fort Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 hmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg