Aron88 Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Hei. Jeg har et kjørende prosjekt. En golf 2 89 modell.. Og jeg sitter fast. Jeg veit det er mye jeg kan gjøre, men jeg veit ikke hva jeg burde gjøre.. Burde jeg ta senk før interiør, burde interiøret være corrado eller recaro?, burde jeg få den lakkert,hvilken farge, hva slags felger, hva slags senk? justerbart eller vanlig, hvilket merke? Jeg ser folk lakkere bilene sine i hytt og pine her og nye felger, BBS,Kenskin,TSW..felger som koster 9000-15000 tilsammen og det eneste jeg tenker er..HVordan har dere råd? billigste jeg fikk var 15.000 kr på lakkering.. holdt på å dø når jeg hørte det! Og da gjorde jeg alt forarbeid selv!! Send meg gjerne en PM om hint og tips angående disse tingene her..!! er så mye jeg vil..men vil bruke litt penger sånn at den skiller seg litt ut! Jeg er en "old school" entusiast.. og skulle gjerne hatt litt tips, og kanskje noen nettsider der de selger litt kule og spesielle ting til golf. Vil også bygge anlegg, men er usikker på om jeg skal rive ut alt interiør og legge en form for lyddemper(i såfall hvilke?) og hvordan det skal bygges..! I bilen nå er det to orginale GTI stoler trekt om i skinn foran og "leather look" trekk i baksete: bh : med vanlig GL baksete. Er en vanlig 1.8 90 hesters. Emblefri grill. 35mm Jamex senk på.G60 baklykter, krystal klare hovedlys og blinklys foran.90 fangere.Og en vinduvisker motor som er midtstilt og hakker når den går over vinduet(må bare bytte den?) Og noen helt plain Viper 15" felger med 45 gummi på.Lakken som sitter på er tydeligvis en lakk som heter "Black daimond"(?)Fikk vite det av en jeg møtte for ikke så lenge siden. Detr var det jeg kom på nå! hadde satt pris på hjelp. Tusen takk! jeg legger til et par bilder av bilen så dere skjønner litt hvor jeg ligger ann med bilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 felles for alle biler: 1. prioritet = senk og felger:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 men da blir spørsmålet..hvilke felger og hvilke senk? Noen gode sider til noen fete old school felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Inspirasjonstråden! søk på se og lær, så kommer den :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg