junjun Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Lurer på å sette på et effektannelegg til min Vw Corrado.. Hvordan er reglene for dette? kan jeg kjøpe et hvilket som helst annlegg og sette det på? for det er vell gjerne krav til db og utslipp? Siter Vw Corrado G60 1990 Mercedes 190E 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Har ikke peiling på sånt, bortsett fra at jeg vet at det finnes krav til dB, utslipp mm. Ta kontakt med en forhandler, de burde ha peiling, eller Statens vegvesen, dersom du er i tvil. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Sjekk om du finner et ferdig laget anlegg type simons eller noe. Eller så kan du få svendsen eksos til å sveise et custom for deg. Utslipp blir det ikke noe forskjell på, så lenge du ikke fjerne katten. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Utslipp og standstøy står i vognkortet ditt. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Eneste gangen du vil få problem med effektanlegget ditt, er når CO er feil på EU-kontrollen.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Eneste gangen du vil få problem med effektanlegget ditt, er når CO er feil på EU-kontrollen..Vet ikke om du henviste til han spesifikt, men man kan vel også få problemer med støy (stand/kjøre), samt direktivtilfredsstillelse. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Støy oppstår som regel når det er montert et billig effektanlegg og eieren i tillegg har fjernet katalysator. ANdre igjen mener at det å sette på rake rør og fjerne lyddempere gir effekt.. Det gir bare støy. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Dette har jeg også lurt litt på. Har 3" på bilen nå, med kun en lyddemper. Gikk nylig igjennom EU Syns ikke det støyer noe særlig, og har heller ikke noe dB nivå i vognkort. Hva gjør jeg? Er det ulovlig? Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg