Gå til innhold

Visning hos biltilsynet...?

Ranger emnet

triggerhappy

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Mondeo

For å få lite skilt foran lovlig må bilen være typegodkjent med lite skilt! M.a.o.: Glem det!

Bullshit....!

Bare prøv, si at radiatoren ikke får nok luftstrøm.... hørt om flere som har fått små skilt, og de har ikke måtte typegodkjenne bilen sin på nytt....

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan de. som kontrollerende myndighet kan de i teorien ikke se noe ulovlig uten å gjøre noe med det.

Om modifikasjonene er innenfor det normale , dvs at de er mulig å få godkjent går det nok greit, men om blen bråker som ei børse, subber bakken og hjula stikke utafor skjermene, da kan du få sånn derre problem.....

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Forklar da hvordan jeg kan ha lite skilt både foran og bak på en bil som faktisk ikke er typegodkjent.

ikke typegodkjennt??

Hvem??

forklar ??

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

ikke typegodkjennt??

Hvem??

forklar ??

Corvetten min er ikke typegodkjent i Norge.

Den er stykkgodkjent, altså enkeltgodkjent..

Dette skjer ved hjelp av TÜV papirer, og en del papirer fra diverse firmaer i statene når det gjelder bilen min.

Ser ut til at de endelig vil skrive inn Lingenfelter i vognkortet også nå, men vi får vente og se om de faktisk kommer til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Corvetten min er ikke typegodkjent i Norge.

Den er stykkgodkjent, altså enkeltgodkjent..

Dette skjer ved hjelp av TÜV papirer, og en del papirer fra diverse firmaer i statene når det gjelder bilen min.

Ser ut til at de endelig vil skrive inn Lingenfelter i vognkortet også nå, men vi får vente og se om de faktisk kommer til å gjøre det.

Ok..

- 1984 Volvo 240

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør etter lite skilt du og biltilsynet spør hva du skal med det, du svarer at den sinnsykt svære intercooleren min trenger masse kald luft, de sier; stor cooler hmmmm hvorfor har du det da?? kan du opne panser? oi oi den var stor, oi neimen har man sett importbil!! mange gamper har du da gutten min? 204?? du sparker i grusen og hoster opp et lite troverdig ja, fyren stirrer deg langt inn i øya og sier: hahaha.... tenker vi kjører den på rulle jeg, etter at vi har plombert wastegaten. Lillegutten triggerhappy vurderer å leve opp til nicket sitt da regningen på xoo.oookr kommer i posten....

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboPolo

Spør etter lite skilt du og biltilsynet spør hva du skal med det, du svarer at den sinnsykt svære intercooleren min trenger masse kald luft, de sier; stor cooler hmmmm hvorfor har du det da?? kan du opne panser? oi oi den var stor, oi neimen har man sett importbil!! mange gamper har du da gutten min? 204?? du sparker i grusen og hoster opp et lite troverdig ja, fyren stirrer deg langt inn i øya og sier: hahaha.... tenker vi kjører den på rulle jeg, etter at vi har plombert wastegaten. Lillegutten triggerhappy vurderer å leve opp til nicket sitt da regningen på xoo.oookr kommer i posten....

;)

- 1984 Volvo 240

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider