Bbrutus Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Jeg er på nippet til å kjøpe Momo FXL 17" felger til å erstatte 15" som nå står på. Spørsmålet er: Er det mye pes å justere speedometer på -96 Omega? Tanken er å sette vinterdekkene på de felgene jeg nå bytter ut, dvs at speedometeret må justeres for hvert hjulbytte... Fra 15 til 17" er vel i meste laget til å gi blaffen i justeringen, eller hur? Siter The paradoxical theory of change: Change occurs when one becomes what he is, not when he tries to become what he is not Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 sjek vognkortet/siden på døra etc, der står det hvilke dimensjoner du kan forholde deg til. Tror ikke det skal ha for mye å si. Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 du bruker jo da bare lavere profil på dekka, sånn at rulle-omkretsen blir lik, og diameter lik. da trenger du ikke justere noen ting. også er det tillat med pluss/minus 5% forskjell. her kan du regne om dekkstr. http://www.jkarlsen.com/dekk.php Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrutus Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Da har jeg fått vite det jeg trengte. Dekkalkulatoren er rett og slett glimrende :) Takk skal dere ha! Siter The paradoxical theory of change: Change occurs when one becomes what he is, not when he tries to become what he is not Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg