Gå til innhold

når jeg slipper gassen...

Ranger emnet


smartman

Anbefalte innlegg

mulig jeg er på ville veier her..

Men tror det kan være ett gåent fremre motorfeste, så når du slipper gassen i ett gir hvor turtallet er høy eller når det er litt høyd dreiemoment, så står ikke motofestet nok imot så motoren hopper litt. Når man gasser så "løfter" jo motoren seg, så da bykser det litt når motoren faller ned igjen når du slipper gassen pga motorfestet er for myk og gjynger litt.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem.

Skifta fremre, ble litt bedre, men fremdeles ikke normalt så nå skal jeg stramme/skifte det bak til høyre.(sett foran fra)

 

Jekk opp motoren og ta brekkjernet og prøv og rykke på motoren.

Hørte den ulyden som jeg får når jeg gasser/slipper gass da.

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem.

Skifta fremre, ble litt bedre, men fremdeles ikke normalt så nå skal jeg stramme/skifte det bak til høyre.(sett foran fra)

 

Jekk opp motoren og ta brekkjernet og prøv og rykke på motoren.

Hørte den ulyden som jeg får når jeg gasser/slipper gass da.

Digg når motorfester er deformert, der er jo så billig:D hvertfall det bak til høyre, sett framfra.;)

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller du fra usa får du motorfestene mye billigere, komplett sett ink girkassefeste til rundt 1000-1800kr(med moms&frakt)avhenging av om du skal ha oppgraderte eller orginale. 15-20 år gamle fester er som oftest kaputt, så bytt alle, blir stor forskjell.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fremre er vel prisen på 1600 ca, mens bakre er vel 2600.

 

Snedig med svoger som jobber på Mekonomen da :D Betalte 800kr for det fremre..

 

Hva er motorfeste på engelsk da?

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår