drunkenPETE Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 satt i kø hjemover i dag.... og ved vigernes møtte jeg ett stk svart Bmw stasjonsvogn i et godt driv og en svart Audi R8 hakk i hæl:) var syk syk SYK lyd i begge bilene:D var morro å endelig få se R8'n i real life:D Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 åh hadde gjort mye for å få sett dette selv =| Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Ser ut som om vi trenger en tråd for spottings i Lillestrøm og rundt i området. Hadde nok sett mye gromt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Ser ut som om vi trenger en tråd for spottings i Lillestrøm og rundt i området. Hadde nok sett mye gromt! sånn......nå har vi en tråd om det;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 En gammel klassiker av en Rolls Royce spottet ved Lillestrøm stasjon i går. Lekker doning! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Jepp, han bor ved malingsbutikken der tror jeg, ovenfor pizzasjappa.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Jaja, jeg får oppdatere tråden litt :) Fikk ikke tatt bilde av dagens spottings dessverre, men here it comes: - Svart MK4 Supra utenfor LS kebab(kjørte på Drift Battle License Day iallefall) med grå Volk GT-C felger, panserscoop, FMIC og hele pakka. - Den blå F-150 SVT Lightning'n utafor Peppes(stadig på farta syns jeg :op:) - Blå Nissan Skyline R34 (GT-T/GT-S), den blå med hvite felger. Tilhører vel Alfaset Auto tror jeg? Spottet ved Shell'n på Strømmen Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Sort E63 6 serie sett på Lørenskog, Triaden. Hadde div. plastikk og etter det jeg kunne se så det ut som AC-Schnitzer. Lekker doning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Noen som har sett den mørke blå A3'n med singel frame front og styling som bygger veldig langt ned? Er en haug av riller på hver side av bakfangeren å (mener jeg å huske). Sto utenfor Peppes på fredagskvelden bla. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Dagens spottings på Storsenteret på Strømmen: Porsche 911 Turbo (997) Nissan Primera Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Lite aktivitet her folkens! Hva skjer? Er jo masse å se i Lillestrøm om dagen! Spottet denne her når jeg parkerte idag for å se på amcar :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Dagens spottings på Storsenteret på Strømmen: Nissan Primera Næmmen bilen min jo :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Blir nok mere aktivitet skal du se. Er jo nesten 400 som har vært innom. Jeg så forøvrig en _heftig_ sølvgrå E46 touring. Nesten lik den max_senk har på Løvenstad. Nydelig bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hehe artig partypulp :) Spottet mye rått på vei hjem fra Quartfestivalen, dessverre ingenting i Lillestrøm-området :op: Hehe.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Noen som har sett den mørke blå A3'n med singel frame front og styling som bygger veldig langt ned? Er en haug av riller på hver side av bakfangeren å (mener jeg å huske). Sto utenfor Peppes på fredagskvelden bla. tror den holder til på fjellhamar, har sett den der flere ganger. ___________________ spotta en svart supra som tok av mot strømmen, på motorveien mot lillestrøm, rett etterpå så jeg en svart skyline i motsatt kjørefelt. og i fetsund så jeg en e30 m3 :D EDIT: her er skylinen jeg så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg