olehenri Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Noen lekrere??? ::viske: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA :D kiddie Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Spotta 3 karer i en lyseblå corolla på plantasjen for et par timer siden, er dere her inne? Dere drev å brekka rundt når jeg og en kompis kom inn og tok noen piruetter med døra oppe og beina ut på audi 80n.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 dagens spotting: nyere blå S4 ved Olavsgaard, svart bimmer 6 serie på statoil - Kjeller, Merc ML 6,3AMG ved Åråsen Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Er ikke poenget med spotting tråder å få mer info om biler man ser på veien som kan virke interresante? Her er det veldig mange "jeg er kul fordi jeg så en fet bil" poster.. Satt litt på spissen.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Er ikke poenget med spotting tråder å få mer info om biler man ser på veien som kan virke interresante? Her er det veldig mange "jeg er kul fordi jeg så en fet bil" poster.. Satt litt på spissen.. :) både og, jeg bruker spottings til det, samt også "skryte" av spesielle biler jeg ser, som jeg ikke ser ofte. Uavhengig av at andre kanskje ser de type bilene ørtenganger ila 1 dag. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 bilder er fint.. kjedelig å lese en tråd hvor "jeg så en kul audi i strømmen parkeringshus.. rød. noen som vet noe mer om denne?" ingen bilder, ingen post.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Hei. Hva slags kritere er det for å bli tatt bilde av???? Kjører en toyota avensis stv 2003 hvit og sota ruter rundt hele. Bjørnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Forsåvidt glad jeg er usynlig... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Hei. Hva slags kritere er det for å bli tatt bilde av???? Kjører en toyota avensis stv 2003 hvit og sota ruter rundt hele. Bjørnar Bilen må enten være en av få av sitt slag eller blitt gjort mye med.. Evnt så må det være noe spesielt med den som fenger noens interesse.. I ditt tilfelle må du gjøre mye med den da avensis er av norges mest solgte biler 5 år på rad.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Spotta 3 karer i en lyseblå corolla på plantasjen for et par timer siden, er dere her inne? Dere drev å brekka rundt når jeg og en kompis kom inn og tok noen piruetter med døra oppe og beina ut på audi 80n.. :) var det en stv? i såfall var det kanskje meg. haha eller var det en sedan, en kompis av meg vet jeg var der, og han kjører sedan, men tror den er mer sølvfarget... Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 var det en stv?i såfall var det kanskje meg. haha eller var det en sedan, en kompis av meg vet jeg var der, og han kjører sedan, men tror den er mer sølvfarget... Godt mulig den ikke var lyseblå, men den var en lys farge.. Det var jo mørkt.. Husker du oss da? Mørk lilla audi 80 sedan.. Vi kjørte ut når dere kom inn på plantasjen også snudde vi og kjørte inn igjen.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Godt mulig den ikke var lyseblå, men den var en lys farge.. Det var jo mørkt.. Husker du oss da? Mørk lilla audi 80 sedan.. Vi kjørte ut når dere kom inn på plantasjen også snudde vi og kjørte inn igjen.. :) jeg var ikke med, men skal spørre om han husker detta :P Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Har spotta en Toyota Celica Gt4 i lillestrøm og på Kløfta noen ganger. Har både vært en blond jente og en gutt som har kjørt den. Noen her? Liker bilen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hvilken type gt4 da...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Din type.. ;) Den var rød. Jeg så bilen nå nettopp, kjørte utenfor politistasjonen i Lillestrøm kl 07.25 hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg