Bil&Lim Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 he he...skjønner! Er vel ei dame på Kløfta som eier den tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 he he...skjønner! Er vel ei dame på Kløfta som eier den tror jeg... Det er godt mulig. Har hvertfall sett en dame kjøre den på Kløfta også.. hun så fin ut ^^ hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Det er godt mulig. Har hvertfall sett en dame kjøre den på Kløfta også.. hun så fin ut ^^ hehe du får sjekke a opp neste gang du ser a da vel!:blah: Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 haha lett! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Rød eller Rosa? Ei veninne kjører en Rosa Celica. Blond fra Jessheim. Skal se om jeg finner bilde av den Edit: Denne? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 ....men det er vel ikke GT4..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: Hei. Det er kun en RÅ gt4 og det er marthe og rune sin!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: Hei. Det er kun en RÅ gt4 og det er marthe og rune sin!!!!!!!! Det er vel ikke helt tilfelle, men tusen takk....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 ....men det er vel ikke GT4..? Nei...det er ikke en gt4... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 hei marthe Jeg synes den er den kuuleste på romerike!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 he he...takk for det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Bare hyggelig vennen. Er det noen her på forumet som kan hjelpe meg å montere åpent luftfilter på avensisen min?? bjørnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Rød eller Rosa? Ei veninne kjører en Rosa Celica. Blond fra Jessheim.Skal se om jeg finner bilde av den Edit: Denne? den der ser så vanvittig sint ut når den ligger klint oppi ræva på en på smale veier utpå gjøvik :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Rød eller Rosa? Ei veninne kjører en Rosa Celica. Blond fra Jessheim.Skal se om jeg finner bilde av den Edit: Denne? Det der er verken en gt4 eller rød...? :P Men har sett den bilen der før også.. på Jessheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thegolf3 Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Rød eller Rosa? Ei veninne kjører en Rosa Celica. Blond fra Jessheim.Skal se om jeg finner bilde av den Edit: Denne? Har sett den for en stund siden. Jeg var på vei fra Sverige til Oslo. Altså på den strekningen der Siter VW Golf 3 94' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg