alex_89_p Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Kan legge til at jeg så en svart E30 M3 på Esso On The Run i Lillestrøm idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Tok en tur til strømmen i går, og like ved lillestrøm så jeg en grom Toyota MR2 Rød. Holdt på å kjøre av veien jeg. hehe Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Tok en tur til strømmen i går, og like ved lillestrøm så jeg en grom Toyota MR2 Rød. Holdt på å kjøre av veien jeg. hehe Godt gjort å ikke se den om du har kjørt igjennom strømmen/lillestrøm.. Den cruiser rundt stort sett hele tiden tror jeg.. hehe.. :) Sett den en 10/15 ganger tenker jeg.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Er ikke det Nico sin på forumet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Var ute å ovelsekjørte til Lillestrøm idag i tunnellen før man kommer til Lillestrøm når du kommer kjørende fra oslo, der ser jeg en Porsche 911 Turbo kommer rasende forbi med en rå Audi TT rett bak :D noe lignende dette her : Porche 911 Turbo Audi TT Prosch'n hadde overtaket så det ut som :P Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Spottet denne på vei til jobb i dag. M3 speil, åpent tanklokk og GTI emblemer. Hva sier mamma til reklamen? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ohoh! så den på kjeller jeg og! lo meg skakk der jeg venta på bussen :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_19 Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Tok en tur til strømmen i går, og like ved lillestrøm så jeg en grom Toyota MR2 Rød. Holdt på å kjøre av veien jeg. hehe kan nok hende det var min gitt. men kjøre av veien? jeg sto i veikanten med nødblink for å se etter en annen bil som hadde satt seg fast i grøfta ved sagdalen takk foresten, var jeg som var i lillestrøm og strømmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_19 Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Spottet denne på vei til jobb i dag.M3 speil, åpent tanklokk og GTI emblemer. Hva sier mamma til reklamen? bor i gata mi gitt. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_19 Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Er ikke det Nico sin på forumet da? kan stemme det, er ikke bra nok før man har brukt opp 1000 spenn dagli;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 brukt opp 1000 spenn daglig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_19 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 brukt opp 1000 spenn daglig? ikke langt unna isåfall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Mulig jeg er dum, men skjønner ikke hva du mener..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 I bensinpenger tipper jeg :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 ikke langt unna isåfall :P Så deg på stasjon idag rundt 16-tiden.. ;) Jeg blinka på deg med blinkern.. kjørte jobb-bilen.. Sølv farga VW Touran.. så ut som at du så på meg.. Møtte deg også nå nettopp på strømmen.. rundt kl. 21.15.. hehe Dette var i prelkuden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg