Gå til innhold

Spotting i Lillestrøm og omegn

Ranger emnet


drunkenPETE

Anbefalte innlegg

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så en vanvittig rå bmw 3-serie på lørenskog akkurat, nais

Så ut som den samme som er til salgs her:

FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

 

21_-1400379323.jpg

 

Nåværende eier ønsker iallfall å ta seg godt betalt, ser det ut til.. mener prisantydningen nesten er 50.000,- mer enn det han selv betalte for bilen. Antall eiere har han også bommet kraftig på; istedenfor 1 skal det vel være 3 (først demobil, så han som modifiserte bilen og nåværende eier).

 

Men bevares, en råstilig bil! Jeg vurderte selv denne :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spotta denne i sagdalen i stad! fy feite for en lyd:) :D (fruen fungerte som fotograf i dette øyeblikket) :P

 

 

lamborghinilm002.jpg

 

lamborghinilm002(2).jpg

 

googla litt og fant dette:

 

Year (of specifications) 1986 - 1989

Engine 5.2 L and later 7.3 L V12

Transmission -

Max speed 130 mph

0-60 -

Horsepower 450 bhp @ 6800 rpm

weight 3100 kgs

 

The insane Lamborghini LM002 was powered by a Lamborghini Countach V12 engine. Lamborghini hoped the Italian military would buy the LM002 in bulk, it was not to be. Although the Saudi Arabian Military bought a few.

 

The civilian Lamborghini LM002 model, equipped with all manner of luxuries was also a sales flop, private buyers were hard to find and the LM002 4x4 was dropped after 3 years

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåværende eier ønsker iallfall å ta seg godt betalt, ser det ut til.. mener prisantydningen nesten er 50.000,- mer enn det han selv betalte for bilen. Antall eiere har han også bommet kraftig på; istedenfor 1 skal det vel være 3 (først demobil, så han som modifiserte bilen og nåværende eier).

 

Men bevares, en råstilig bil! Jeg vurderte selv denne :)

 

Så om jeg får kjøpt en bil til vrakpant så er det ulovlig å annonsere den for mer enn det?? Herregud... hva han har betalt for den er knakende likegyldig og sist jeg sjekket kan selger kreve hva faen han vil for en bil når han skal selge den... om noen er villige til å betale det er en helt annet sak

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble jeg vettu, 3 ganger på rad på 3 dager av samme snuten:P
Da skjønner jeg at du så oppgitt ut når jeg kjørte forbi dere i Adolf Tiedemanns Gate...rett ved kinoen.. :m'm:

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår