Turboed1 Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 første jeg sa før han begynte å snakke var om de hadde mye å gjøre for tia, føles ikke sånn ut isåfall:PKunne gitt de noe å gjøre nå nettopp...var å skrudde driftebil til nå nettopp,rundt 0130 ute på Flateby... går ut av verkstedet for å krabbe hjem og der sto det èn kar i bil,og en som vandret rundt og "så på bilene" som sto utenfor... Og man sjekker ikke ut biler halv ett om natta i mørke hvis man vurderer å handle,akkurat..:deng Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 hehe, jeg kom desverre ikke utover i går da FLO\Kolsås sårt trengte en "super"reserve på HHK. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 kanskje litt seint men på Søndagen spotta jeg denne fine saken her :D var en nydelig bil spotta den på parkeringa på Åråsen stadion ;) Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 hva er så spesielt med den? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Er vel ikke så mye hester i den da Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Kom over en svært nydelig, rød, Ferrari 355 Spider i Lillestrøm tidligere idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 var ute å sykla litt i dag, og spotta disse bilene: Fetsund - grå Aston Martin DB9 Lillestrøm - hvit Skyline R32 og en grå Fellali 355 Leirsund - rød nyere Corvette Lørenfallet - blå(?!) eldre Corvette Sørumsand - mørk Audi S4 og Fetsund igjen - e30 med reklame på siden...hørtes hissig ut;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Møtte en blå og hvit Stingray på Strømmen i dag, med no fancy aribrush grafikk i skillet mellom fargene. Var litt stilig. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutN Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Spotta denne i går utenfor rimi på sørumsand også spotta jeg denne for noen ker siden på Esso i lørenfallet Siter En dag uten Bil,er en dag uten stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Så en MB/McLaren SLR i Lillestrøm i går... ved tunnelen,retning mot byen. Kom bak meg,så fikk ikke huka noe bilde... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Så en MB/McLaren SLR i Lillestrøm i går... ved tunnelen,retning mot byen. Kom bak meg,så fikk ikke huka noe bilde... :) observert et ti-talls ganger på den "gylne måke" Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 observert et ti-talls ganger på den "gylne måke" Hehe, ser deg en del rundt den "gule kråka" også jeg da men. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 observert et ti-talls ganger på den "gylne måke" Noen med bil til x millioner som lever på Big Mac? Er vel egentlig bare en i landet er det ikke det..? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Noen med bil til x millioner som lever på Big Mac? Er vel egentlig bare en i landet er det ikke det..? er fler. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 spotta disse i dag Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg