StreetRacer1991 Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Lite aktivitet her folkens! Hva skjer? Er jo masse å se i Lillestrøm om dagen! Spottet denne her når jeg parkerte idag for å se på amcar :) Denne var deilllig ass :D Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 den skylinen har jeg også sett noen ganger i lillestrøm også... den er RÅ!!!! Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 tror den holder til på fjellhamar, har sett den der flere ganger. ___________________ spotta en svart supra som tok av mot strømmen, på motorveien mot lillestrøm, rett etterpå så jeg en svart skyline i motsatt kjørefelt. og i fetsund så jeg en e30 m3 :D svart med hvite felger? :) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 svart med hvite felger? :) ja tror det var det, gikk litt fort forbi:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 ja tror det var det, gikk litt fort forbi:) hehe ok! jeg jobber sammen med han;) :P morsom bil! :D Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Jepp, den E30 M3'n er ikke verst :) Forøvrig en E46 M3 her i fetsund også, den er grom! Kan nevne gromme biler i fleng herfra, og takk og lov for det :) Spottet en Porsche 911 (993 tror jeg) med en Audi 1.8 TQ Avant i hæla ved Esso Lillestrøm her om dagen.. Noen som føler seg truffet?:) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Lå bak en sort Ferrari 612 Scaglietti i går. Nyelig bil med herlig lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 skyline og skyline.. BLAH!.. oppskrytt plastrakett! men den der tilhører en som heter thomas tror jeg. holder til på skjetten/fjellhamar no sted. jobber på alfaset auto bigdeal.. Its just a damn skyline Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 skyline og skyline.. BLAH!.. oppskrytt plastrakett! men den der tilhører en som heter thomas tror jeg. holder til på skjetten/fjellhamar no sted. jobber på alfaset auto bigdeal.. Its just a damn skyline stemmer! Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 sugekopp, ingen ba deg kommentere.. Har du noe fornuftig å si, bring it. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 spotta et par søte biler ute på sykkelturen min i dag! (i fetsund) 3 Mistu EVO'r (1 rød og 2 svarte), 1 sølvgrå Påårsh med "stor" vinge (større enn vanlig) og 1 meget nais sølvgrå Scooby:) alle kom fra lillestrøm... vært no kjøring på rudskogen i dag tru? rakk ikke ta bilde, pga jeg sykla fra dem:P høhø Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 spotta en JÆVLI feit svart GT impreza med hvite felger her om dagen.. fan jævlen kjører fort mellom strekka Karihaugen-Jessheim. observert flere ganger Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 ...1 meget nais sølvgrå Scooby:).. Denne så jeg også igår på vei mot lillestrøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 spotta en STYGG svart bimmer coupe i lillestrøm i dag...! e46, bredda som et uvær, høy som en låvedør, fæl styling og selvsagt en *ingenkommentar* som kjørte bilen! :P spotta den utenfor kino'n Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 spotta en JÆVLI feit svart GT impreza med hvite felger her om dagen.. fan jævlen kjører fort mellom strekka Karihaugen-Jessheim. observert flere ganger ikke sant selvskryt hehe klar for mcs2 igjen snart eller? du må jo ta turen sugekopp Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg