BMW-Alpina-B5 Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Litt OT, men er det noen som vet om noen i Lørenskog/Rælingen/Lillestrøm evt. Romerike/Akershus generelt som ønsker å ta på seg en jobb med å montere 2 stk senkefjærer foran og montere 2 stk stag til luftfjæring på bakakselen..? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Møtte en sølvfarget Audi A4 Avant type B5 (95-01) med single frame front som bare var grunna + litt grunning på panseret i sta. Var vel på Skjetten hvis jeg ikke husker helt feil. Så helt for jævlig ut, flere som har sett den? Blir noe av samme stilen som denne hvis dere ikke skjønte det; http://www.black-wheels.com/bilder/produkte/gross/659_1.jpg Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 spotta denne i fetsund i dag: de lå bak meg fra lillestrøm, så jeg måtte kaste meg inn på en bussholdeplass og ta bilde:P hehe (tatt med SE G900) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carzone Vectra Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 møtte noe lavt og bredt istad ved fetsund. oransje og svart... noen som vet hva dette var? var for mørkt til å se det... Siter -1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk -1994 Opel Omega B Gate prosjektet -1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter" x1997 Opel vectra b turbo (c20let) x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 spotta denne i fetsund i dag: de lå bak meg fra lillestrøm, så jeg måtte kaste meg inn på en bussholdeplass og ta bilde:P hehe (tatt med SE G900) Spotta en blå med hvite striper på kjellsås for 14 dager siden også. MED norske skilter. Er ikke ofte man ser GT40 på gata i norge med skilt. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 lå bak meg fra lillestrøm...tok bildet ved avkjøringa til garderåsen! var prøveskilt på den (tatt i fart, med SE G900) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 spotta på SHELL i fetsund nå nettopp:P (dette er også tatt med SE G900) møtte også en svart skyline r32 på åkrenesletta, sølvgrå db9 og en svart taksenka hotrod med 57 på døra mellom kløfta og frogner Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 møtte noe lavt og bredt istad ved fetsund. oransje og svart...noen som vet hva dette var? var for mørkt til å se det... Var det denne? I så fall var det meg på tur hjem. Er en 94mod Aristo Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carzone Vectra Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 stemmer! var mørkt å vanskelig å se:) er heller ikke vanlig å møte sånne etter veien:) anerledes og tøff var den iallefall Siter -1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk -1994 Opel Omega B Gate prosjektet -1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter" x1997 Opel vectra b turbo (c20let) x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Var det denne? I så fall var det meg på tur hjem. Er en 94mod Aristo Feit Aristo dere har fremskaffet :) Var å så den i forrige uke. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Spotta en blå med hvite striper på kjellsås for 14 dager siden også. MED norske skilter. Er ikke ofte man ser GT40 på gata i norge med skilt. Ryktes (fra kilder med god kunnskap om den typen bler i Norge) at den samme karen også har blant annet en original AC Cobra på skilter. Så forresten en sølvfarget M5 på Lindeberg tidligere i kveld. Samme karen har også en gul 355 Berlinetta. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Ryktes (fra kilder med god kunnskap om den typen bler i Norge) at den samme karen også har blant annet en original AC Cobra på skilter.. Det er nok ikke bare rykter:) Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Blitt bomba med sms i dag: 2 stk fotobokser i Rælingstunellen! (nedover) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Blitt bomba med sms i dag: 2 stk fotobokser i Rælingstunellen! (nedover) Snittmåling? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Blitt bomba med sms i dag: 2 stk fotobokser i Rælingstunellen! (nedover) Hoppsan, så det er altså ikke fri fart der lenger? ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg