Anncha Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Spottet en svart supra på Strømmen idag etter 1715 et sted.. Hadde en stor vinge bakpå Siter ~1995 Calibra 2.5 V6~ http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 2 stk E91 facelift hhv. hvit og svart Løvenstad/Fjellhamar.. Gud bedre å lekker denne er i forhold til pre-facelift med primera lyktene.. Stor forbedring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyDori Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Spottet en svart supra på Strømmen idag etter 1715 et sted..Hadde en stor vinge bakpå Sikker på at det var en Supra?:D Lurer nok på om det var en svart Aristo (Lexus GS300), breddet ca 6 cm hver side, bøttefelger, samt enorm vinge;);) Siter Ex "CorraDon" Supra-prosjekt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats C Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 drunkenpete når spotta du den limoen? kan hende det var jeg som kjørte den vis det var den 9 august du så den i lillestrøm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ikke for og skli ut topicen helt, men hvordan førerkort trenger man for å kjøre limousine? Går på antall seter? Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Limmo går som minibuss. I tilleg må du ha kjøreseddel fra politiet som tillater deg person transport. Hilsen limmo sjafør;) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Latterlig lang den Excursionen som kjører som limo.. er ræva nokk fremkommeligghet på dem originalt.. :) haah kan tenke meg denne Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Limmo går som minibuss. I tilleg må du ha kjøreseddel fra politiet som tillater deg person transport. Hilsen limmo sjafør;) Er det stress å få den kjøreseddelen? Koster den mye penger? Minibuss lappen er vel ikke så dyr? Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Minibuss lappen kan du regne med rund 20.000kr i dag om du starter fra bånn av! kjøreseddelen må du vel gå kurs for tror jeg? Blir på en måte en form for løyve og da er det kurs du må gå. Kurset i seg selv er vel ikke så dyrt men så er det en del avgifter og utgifter på denne jævla seddelen for å i det heletatt ha den;) i tilleg til det TROR jeg at du må ha et firma for å få den.. ? Det må du værtfall ha på transport løyve Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ikke helt riktig Robert. Persontransport løyven er ikke noe kurs. Jeg dro ned på politi stasjonen på lillestrøm og fortalte hva jeg skulle ha. Så sjekket de sertifikatet mitt. Har A-BE-CE-DE. Så sjekket de rullebladet mitt og min trafikale historie. Får ikke løyve om du er notorisk idiot i trafikken. Så gikk det ca 1 uke og da fikk jeg brev om å komme ned å hente løyve. Kostet meg ikke 5 øre. Løyve for person transport er ikke som taxi løyve der du må ha kjentskaps prøve etc. Det er bare ett bevis på at du er skikket i trafikken til å ha annsvar for de menneskene du faktisk skal frakte med deg. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Jeg trodde at det var mere som Transportløyva! den koster deg 30.000kr i kursing og 75.000kr i pengegaranti + da 10lapper for å hente ut dritten! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Åja ok. Hadde nettopp tenkt å spørre om det var noe alà Taxiløyve. Men dette har jeg lurt en stund på, så da er det jo ganske ålreit. Får se hva som skjer med tiden! Back to topic :) Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 drunkenpete når spotta du den limoen? kan hende det var jeg som kjørte den vis det var den 9 august du så den i lillestrøm? 05 sept var det jeg så den;) DrunkenPete, han i den blå partneren gir deg fingern bare så du veit det! :p TÆHÆHÆHÆ genialt :D :P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anncha Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Så denne ved varemessa igår kveld når jeg var ute og tok noen bilder Siter ~1995 Calibra 2.5 V6~ http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 lagd av skruer og spiker den der :P ESSVE Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg