drunkenPETE Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 lo godt når jeg så denne i dag tidlig gitt:P http://www.drunkendonut.com/images/spotting/272.jpg (måtte zoome inn med mobilen, derfor dårlig kvalitet) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Denne dreiv å burna på street meetet på skjedsmo hallen i helgen;) Må si jeg måtte le litt når jeg så den der selv. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hehe, bilen til robbin da. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hehe, bilen til robbin da. hehe. aaah:P hehe så ut som han hadde dårlig tid i dag tidlig:P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Den bilen har alltid dårlig tid. hehe. Men over til en annen doning. Vist du trenger en pub til pub krakk, er det bare og si i fra. Real power V8 :usa: Ta en titt på youtube ang denne. hehe. De kjører løp og sånt med disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Spotta en sølvfarget/grå Skyline R33? på kjeller igår rundt 18.30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicko Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 lo godt når jeg så denne i dag tidlig gitt:P (måtte zoome inn med mobilen, derfor dårlig kvalitet) Møter sjelden den bilen i sakte-fart =p (heller aldri rett, mest sidelengs!) =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 denne sto foran meg i køen mot fetsund i ettermiddag... steike grom lyd:D http://www.drunkendonut.com/images/spotting/286.jpg Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra_sedan Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 cossie veitu ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 spotta en grå volvo v50 med 2 uniformerte politimenn i fetsund i går! ny sivil bil tro!? Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 En på jobben våkna til dette synet i dag! (Rælingen) Bilen sto der ikke når han la seg klokka 02 i natt, så den er blitt forlatt etter det:P ligger en kasse med øl i baksetet også! Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 spotta i Hovinbakken.... insane glatt!!! Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 spotta en grå volvo v50 med 2 uniformerte politimenn i fetsund i går! ny sivil bil tro!? Er det noen som vet noe mer om dette? Når jeg har sett dem, så har de brukt denne bilen: Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 spotta en gul E36 M3 med en jente bak rattet på vei ut mot fetsund noen som vet hvem det er? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 spotta en gul E36 M3 med en jente bak rattet på vei ut mot fetsund noen som vet hvem det er? dama til moen.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg