Gå til innhold

Bil til 50-60 000

Ranger emnet

benredik

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Da vart det endelig bil på meg.

Valget falt på en 1993 modell Audi 80 2.0E, en bil jeg hittil er storfornøyd med.

Bilen er så og si strøken både innvendig og utvendig. Nye dempere, bremser på alle 4 hjula og ny eksos blei montert i vår.

Så jeg håper på en driftsikker bil som vil gi meg mye glede fremover :)

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Forresten; alle urquattroer og coupéer fra 1986 og fremover er galvaniserte. Når var forresten sist du så en Audi med frynsete skjermkanter?

fra 10 måned i 86 ja,, og det er ikke vanskelig å få tak i en rusten b3 feks.. som har gått 300 og fått noen småbulker gjennom tidene... galvaniseringen sprekker ved kollisjon.... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg vil foreslå en Audi Coupè 2.3E 90-92 modell... Ruster ikke, femmer (fin lyd), går bra, morsom og pen bil som kan bli veldig tøff... Har tenkt på å kjøpe en selv etterhvert.

-Hvor lang tid tok du lån på..? 5 år..? Hvor mye betaler du i måneden i så fall..?

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRA!!!! Velkommen i klubben...:D :D Er personlig på min 3 Audi 80..

X 89- Type 89 2.0 115hk, senka, lakkert helt ned, sportsgrill helrøde baklys..(Førstebilen min!)

X 91- type 89 2.0 16v Sport edition.137hk, rs2front sportgrill, røde baklys, 17", 60mm senking++++ Gikk Bra!!! Synd med bare framhjulstrekk...

Nå: 94- Competition 2.0 16v 140hk... Svært mye modda. Premiert..;) QUATTRO..

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider