Bead-lock Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Litt OHFF over reklamen som svirrer på øvre delen om dagen... Har ikke verdens råeste linje eller maskin... Å det gjør at med dagens reklame ting....gjør at det tar tid å få opp hele sidene... Er det nødvendig med "levende" reklame? :oohh Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 + at noen av reklamene legger seg "øverst", slik at f.eks. Hurtilinker-menyen forsvinner bak den og gjør det umulig og bruke andre ting enn de 6 øverste mulighetene :( Irriterende og sitte å klikke frem og tilbake på forumet til den forsvinner bare for og kunne trykke på en knapp. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Har irritert meg grønn og blå på at bannerene legger seg over hurtiglenkene jeg også Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hvis du har problemer med forumet pga et banner, anbefaler jeg bredbånd? ADSL har kommet ... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 er ikke bare det som er problemet med bannerene. de velger å ligge i veien for en del av linkene under hurtiglenker f-eks45 Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg fant en løsning, men jeg vet ikke om jeg tør og legge den ut pga. kanskje moderatorene blir sure Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg fant en løsning, men jeg vet ikke om jeg tør og legge den ut pga. kanskje moderatorene blir sure Såvidt meg bekjent er ikke moderatorer adblocker-politi så det er vel ingen fare. De kommer evt. bare med talen om at du ikke bidrar for felleskapet.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 er ikke bare det som er problemet med bannerene. de velger å ligge i veien for en del av linkene under hurtiglenker f-eks45 Merkelig. Det skjer ikke hos meg, bruker XP og IE 6.0 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Merkelig. Det skjer ikke hos meg, bruker XP og IE 6.0 er ikke alle reklamene det gjelder, men spesielt de "animerte" reklamene som feks high octane Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg har bredbånd jeg, sånn rimelig standard hastighet 2mbit, allikevel er hastigheten (når visse reklamer vises) veldig treg, og når jeg ser hva den jobber med står det alltid noe som connecting to ad.blablabla.reklametull.ettellerannet Reklamene reduserer hastighetene her og treger ned hele forumet. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg bruker nyeste Firefox, og da skjer det med blandt annet High Octane. Men jeg bruker bare AdBlock Plug-in'en for og fjerne de store bannerene... Kan vel alltids ta de tilbake igjen hvis de slutter og dekke for menyene :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg