Gran Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 ADVARSEL!!! Ikke kjøp noe av Stig Ove Thomassen! (Lydcompagniet) Jeg bestilte H/K 670 og Ultimate TS-1200 den 24. mai i år (03). Skulle betale 10000,- for hele greia. Så drøyer det noen uker, får låne høytalere av ham. (Verdi 3000,-) Betaler da 4000,- (For forsterkeren) Så går det 4mnd før han sier at han ikke kan skaffe de høytalerene jeg skal ha. Jeg sier da som han har sagt i over 4mnd. Ok, Jeg skal vurdere et annet par med høytalere, (As if) Devil Siden volumkontrollen min knakk. Får ny forsterker, sier "Vi snakkes om en uke.." som han har sagt i 4mnd. Han har ALDRI tatt kontakt! Nå har jeg fått problem med ny forsterkeren. (Rele klikke lyder når den er på.) Og går nedover for å snakke med han i dag, da blir han sur og kjefter meg opp fordi han påstår at jeg ikke har jort opp for meg! Han påstår at jeg bare har betalt 3500! Og at jeg ikke har tatt kontakt med han på lenge! **** da mann, han har fått nr mitt opptil flere ganger! Adresse og alt, men greier han ta kontakt?? NEI! Det jeg lurer på er: Kan han ta meg for noe? Jeg har ikke skrevet under på noe. Vurderer å beholde alt, og drite i ham. Har dere noen meninger om dette? Og for all del! IKKE KJØP NOE AV HAM! Ps. Hold dere til topic for en gangs skyld? :) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Du kan det med å skrive lange ting.. slitsomt å lese, men kan det fra før da :p Detta er ikke helt stabilt nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Fikk du kvittering for forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by fcuk Fikk du kvittering for forsterkeren? Nei, desverre. Har ikke betalt hele enda :) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 dere har ingenting skrevet ned? ingen undertegnelser på at du har gitt han penger eller at han har gitt deg varer? Hvis ikke.. så har ingen noe beviser.. så da kan begge gå til hvert sitt hjørne.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 mitt forslag er å vente til stengetid:) Og pann han rett ned.. BAAAM!!.. da lærer han:) *dont try this at home kids* Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by AXi0N mitt forslag er å vente til stengetid:) Og pann han rett ned.. BAAAM!!.. da lærer han:) *dont try this at home kids* Det var bare såvidt at jeg ikke dro til han når jeg var der i går. Kjente det dirra i hele kroppen, var bare *Slå Slå SLÅ!!* Men jeg greide å dy meg. Har høytalerne hans som han er keen på å få tilbake. Så vi får se, skall ringe han å høre om han er villig til å bytte varer for 8000,- mot 4000,- som jeg har betalt. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 har vært borti den dusten der jeg også:mad: mitt råd er å holde seg borte fra han. Det er bare tull i den firmaet! fikk ordnet opp jeg da. fikk sendt tilbake alt og pengene igjen. obs, han selger masse på qxl, gjorde det før i hvertfall. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com har vært borti den dusten der jeg også:mad: mitt råd er å holde seg borte fra han. Det er bare tull i den firmaet! fikk ordnet opp jeg da. fikk sendt tilbake alt og pengene igjen. obs, han selger masse på qxl, gjorde det før i hvertfall. Men alt det meste kommer tilbake... Å dette er han å stjeler tilbake fra posten (Da det er retur gebyr som han ikke gider betale) Han er den største slodosen jeg har møtt, like seriøs som en 2åring. Er ikke på jobb hvis det var fotball kamp på tv. Da er han fullsjuk. Bryr seg ikke om å selge. Egentlig åpningstid 10-16, men han er der mellom 13-12 til 15-15.30. Seriøst firma.. :rolleyes: Bytter telefon nr en gang i mnd så man ikke får tak i ham heller. Håper han går konk snart så ha ikke kan plage andre :( Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Har vært borti han karen over qxl.no jeg også. Virker ikke helt stabil, da jeg prøvde å spørre han høflig om hvorfor han solgte billige forsterkere som ingen før hadde hørt om og som han sa var utrolig bra å kunne måle seg med forsterkere i 10 000 kr+ klassen blei han jævlig frekk og sa at da kunne jeg gå et annet sted å kjøpe forsterker. Bra markedsføring ;) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Man skal aldri betale noe man ikke får i henda.. Dvs, forhonds betaling, e.l. Hvis dem sier at dem trenger det pga. frakt eller noe sånn piss, så kan de suge meg.. nuff said.. Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by KeLoN Man skal aldri betale noe man ikke får i henda.. Dvs, forhonds betaling, e.l. Hvis dem sier at dem trenger det pga. frakt eller noe sånn piss, så kan de suge meg.. nuff said.. Det har jeg heller ikke vurdert engang. Han fikk 4000 da jeg fikk forsterkeren. Jeg fikk også låne et par høytalere imens de andre skulle komme. De er sikkert snart til salgs. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Jeg har også handlet hos denne gnomen. Jeg vant en auksjon på qxl, der jeg bydde på en sub, ringte han like etter jeg vant og da sa han at den var allerede send. Men dagen gjikk og subben kom ikke, jeg ringte og maste mange ganger og da sa han at posten må ha rotet den bort, så han skulle sende meg en til, når ikke den kom så sa han at posten har rotet bort den også. Enden på visa ble at jeg, etter 2mnd måtte kjøpe en sub som kostet dobbelt så mye. Makan til useriøs fyr, ser på fotball kamp hele tida. Han jorde narr av bilen min også, bare drittn sa han. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Asså.. .Jeg kjenner karen litt.. Har jobba littegrann i butikken hos han (Fått masse nyttig smått :D ). Men Jeg skulle ha jobbuke hos han via skola da.. Han kom en time for sent, og kom rett fra en fest.... :rolleyes: Kom for sent ca. alle dagene også.. Har hørt rykter om at han drikker noe for mye også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by Cool Jeg har også handlet hos denne gnomen. Jeg vant en auksjon på qxl, der jeg bydde på en sub, ringte han like etter jeg vant og da sa han at den var allerede send. Men dagen gjikk og subben kom ikke, jeg ringte og maste mange ganger og da sa han at posten må ha rotet den bort, så han skulle sende meg en til, når ikke den kom så sa han at posten har rotet bort den også. Enden på visa ble at jeg, etter 2mnd måtte kjøpe en sub som kostet dobbelt så mye. Makan til useriøs fyr, ser på fotball kamp hele tida. Han jorde narr av bilen min også, bare drittn sa han. Humm.. Siden jeg har vært der en del.. Så har jeg hørt diverse historier.. Den visa med at posten har rota bort ting, skjer faenmeg på 1/2 av varene, i forhold til det jeg hører! :rolleyes: Og ja, han ser mye fotball :P Han stengte butikken i noen dager, pga. han dro til Trondheim for å se kamp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg