Jonte Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Hvordan i all verden går denne sjappa rundt egentlig? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by Andeeh Humm.. Siden jeg har vært der en del.. Så har jeg hørt diverse historier.. Den visa med at posten har rota bort ting, skjer faenmeg på 1/2 av varene, i forhold til det jeg hører! :rolleyes: Og ja, han ser mye fotball :P Han stengte butikken i noen dager, pga. han dro til Trondheim for å se kamp... Varene ligger på en tralle på posten, kommer tilbake så gidder han ikke hente de. Koster penger det :rolleyes: (Jeg har jobbet på posten) Så er han fullsjuk, og da er det stengt. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by Jonte Hvordan i all verden går denne sjappa rundt egentlig? Neppe på lovligt vis. Men mannen må ha penger, kjører jo ny audi tt Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Selger jo en del i Ssj da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 er det noe tak i mannen da? kunne jo prøvd litt fysisk vold! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Tror jeg har vært innom der en gang. Har han hatt butikken lenge? - Er et par år siden .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com er det noe tak i mannen da? kunne jo prøvd litt fysisk vold! Han er feit.. Vi får se hvordan det går på mandagen da. får jeg ikke penga mine (4000), selger jeg forsterker og høytalere. Får da iværtfall 2000 for det. Driter i tapet, bare han ikke tjener på det så. :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by TBI Tror jeg har vært innom der en gang. Har han hatt butikken lenge? - Er et par år siden .. 4 År tror jeg. Muligens litt lenger. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Ser han litt "biker" ut ..? Skrøt fælk av noen 6x9" da jeg var det .. "Lurte noen unger til å tro at det var subb i bilen" .. "hohoho" .. Ja da må det jo være bra saker :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by TBI Ser han litt "biker" ut ..? Ikke som de andre "bikerne" som er her. Han er vel ca 1.80 høy og trill rund. Skifter aldri klær, ser og lukter sånn ut. Får prøve å lure med meg ixusen nedover neste gang da. Skal ikke være no problem å ta seg en tur med "helga" ned dit, men skal prøve den "snille" måten først Helga = Balltre, helst i alu. ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Jeg har ikke noe personlig imot karen.. men syns detta begynner å bli litt drøyt! Lurer på om han virkelig har gått inn for å lure folk :rolleyes: Btw, heyyou Sprite.,. Nexis har metall aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by Andeeh Btw, heyyou Sprite.,. Nexis har metall aneglsmili Jeg har trønder ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Snakket med en fyr i går som hadde handlet JBL Decade 6x9" høytalere av denne 'butikken' .....og det var jo selvfølgelig ikke JBL Decade han hadde fått...bare ett sett med cheap-looking hong kong etterligninger som heter Decade... @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 handlet noen power acoustiks forsterkerer av denne mannen for 2 år siden, en over QXL og 2 uteom, har ikke hatt noen problemer med han, men folk kan jo forandre seg og kanskje jeg har vert heldig da.. :D fikk alt sendt i oppkrav uten problemer... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special handlet noen power acoustiks forsterkerer av denne mannen for 2 år siden, en over QXL og 2 uteom, har ikke hatt noen problemer med han, men folk kan jo forandre seg og kanskje jeg har vert heldig da.. :D fikk alt sendt i oppkrav uten problemer... F L A K S ! ! ! Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg