Gran Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Tenkte jeg skulle prate med han i dag, men det er jo mandag. Men han var jo såklart på fest i helga (som vanligt) og fullsjuk. Seriøs butikk :rolleyes: Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Da var jeg å så etter ham i dag også, og han VAR der. Utroligt nok. Blir vel enda en ny forsterker. Tror dette løser seg nå da. Så sier han at ultimate høytalerne jeg bestilte for 4-6 mnd siden kommer! :rolleyes: Tviler nå men, Ljudia har sendt høytalerne allerede så lyd blir det. (Lurer på om det er ekte H/K jeg har fått?) :cocain: PS: Tenk dere om to ganger før dere handler med denne typen! Jeg har lært av dette, skal ikke handle med folk som kjører TT ;) (Det var en kødd) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Arti fyr.... kan jo være en idè å skrape litt med nøkkelen neste gangen du ser den Grønne TT'n hans? ;) DREP DREP DREP Mowhahah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Sprite Tror dette løser seg nå da. Så sier han at ultimate høytalerne jeg bestilte for 4-6 mnd siden kommer! :rolleyes: Tviler nå men, Ljudia har sendt høytalerne allerede så lyd blir det. Han får vel ikke tilsendt varer før han betaler regningene sine kanskje? ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by hist kan jo være en idè å skrape litt med nøkkelen neste gangen du ser den Grønne TT'n hans? ;) Nei, respektere bilen til andre, selv om de ikke fortjener det. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Hehe, joda... :) Men hva med en liten ulykke med istapper nårr han drar? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Joda, i dag skulle jeg levere forsterkeren, men var ingen å finne der. Ringte han, sier han er sjuk, (såklart RBK vant jo i går) Full sjuk da. :rolleyes: Seriøs butikk. Er nå sluttet å klikke i forsterkeren min men den skal tilbake når han bilr edru:D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 ta å mekk et par pappesker, og skriv "Høytalere" på dem. Så krever du ekstra betaling for utgiftene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Det var noe feil med den forsterkeren jeg fikk sist ja. Så nå blir det den 3. H/K 670`en på 6måneder.. :rolleyes: La oss håpe denne funker da. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 denne idioten...hvor befinner han seg`? åssen ser sjappa han ut? har noe over våkning alarm? tenkte å ta et brekk hos han..om han har noe bra stereo i butikken... ta meg deg en vodka flaske neste gang du drar til han..si til han... denne kan bli din..om du får ting til å skje...som ¨å få fart på varene... Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by shaniboy denne idioten...hvor befinner han seg`? åssen ser sjappa han ut? har noe over våkning alarm? tenkte å ta et brekk hos han..om han har noe bra stereo i butikken... ta meg deg en vodka flaske neste gang du drar til han..si til han... denne kan bli din..om du får ting til å skje...som ¨å få fart på varene... Idioten befinner seg i Sandnessjøen på helgelandskysten. Sjappa er helt grei (Snuten er litt nært da..) Det som skjer da er at han tar flaska, drikker og holder stengt neste dag. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 Det var Rosenborg kamp idag! Da er han fullsjuk i mårra :mad: Han som har forsterkeren min. Uten lyd i flere dager er tungt. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Ja huff... hvem er for å gjeninføre dødsstraffen i Norge? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by hist Ja huff... hvem er for å gjeninføre dødsstraffen i Norge? :rolleyes: Meg! Quisling var bare pusekatten i forhold til han ;) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Vel.. Ny amp`en skal komme på onsdag.. Vifte med noen lapper, da smilte han, håper den kommer nå da. Fikk høytalerne i dag (Weee, høytalere utn amp) :rolleyes: Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg