hist Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Stakker :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbogal Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 lol lol lol lol Hold på å le meg ihjel når jeg leste denne posten.... "Nå har rosenborg spilt kamp igjen, så sjappa er stengt i morgen" hahahaha, da VET du at det er en SERIØS sjappe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 hihi... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by Turbogal lol lol lol lol Hold på å le meg ihjel når jeg leste denne posten.... "Nå har rosenborg spilt kamp igjen, så sjappa er stengt i morgen" hahahaha, da VET du at det er en SERIØS sjappe Det er sant. Rosenborg eller champions league, da er det stengt. :rolleyes: Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 jaja...jeg har også handlet med denne fyren her. kjøpte meg en lightning audio s5.700 på qxl i fjor en gang..joda, jeg skulle bare overføre pengene til en konto så skulle han sende den, overførte pengene og han fikk bekreftelsen på at jeg hadde betalt..han sa han hadde sendt den, gikk 2 uker så ringte jeg å lurte på hvor det ble av forsterkeren, han mente posten hadde rotet den vekk, men han kunne sende en ny..men da måtte jeg selvfølgelig vente 4uker for denne forsterkeren var ikke mulig å få tak i i norge lenger..måtte bestilles fra tyskland..men jeg fikk til slutt forsterkeren, men uten kvittering, jeg ringte å han sa han skulle sende den, etter ett par uker sluttet forsterkeren å virke å nå sitter jeg her uten kvittering med en ødelagt forsterker...har ringt han flere ganger men han sier at han har sendt kvitteringen å at han tar ikke inn igjenn forsterkeren på service uten at jeg legger ved en kopi av kvitteringen... Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Men du har jo kvittering på at du har overført penger til han,var du smart merket du overføringen med at det gjalt kjøp av forsterker. Høres ikke helt stabil ut denne karen, blir vel mere som Juks og Fanteri AS Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by Cereal jaja...jeg har også handlet med denne fyren her. kjøpte meg en lightning audio s5.700 på qxl i fjor en gang..joda, jeg skulle bare overføre pengene til en konto så skulle han sende den, overførte pengene og han fikk bekreftelsen på at jeg hadde betalt..han sa han hadde sendt den, gikk 2 uker så ringte jeg å lurte på hvor det ble av forsterkeren, han mente posten hadde rotet den vekk, men han kunne sende en ny..men da måtte jeg selvfølgelig vente 4uker for denne forsterkeren var ikke mulig å få tak i i norge lenger..måtte bestilles fra tyskland..men jeg fikk til slutt forsterkeren, men uten kvittering, jeg ringte å han sa han skulle sende den, etter ett par uker sluttet forsterkeren å virke Det har jeg hørt M A N G E ganger nå.. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Noen som tror jeg fikk amp i dag? "Den står i mosjøen, kommer i mårra." Joda.. :rolleyes: Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 lol Mannen må jo være idiot :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by hist lol Mannen må jo være idiot :rolleyes: Å fy fan sii du det?? *intern humor* Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Tok med meg stor trønder i dag, og det funka! (håper jeg.) Han lovet at jeg skulle få penga tilbake (4000,-) Skal få de når jeg leverer høytalerne i morgen. Så får nå håpe han endelig tar til vett :rolleyes: Håper jeg ikke må bruke trønderen en gang til da :) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Ja.. trøndere er brukbare til Mange ting.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 :D :D :D Han tok til vett ja! Fikk 4000,- Han skulle finne kviteringa (som jeg ba han om for nesten 2mnd siden) påstår enda at jeg bare har betalt 3500,- Det er i dag 6mnd og en dag siden jeg bestilte høytalerne & forsterkeren. Burde ha flytta huset nå, men må vente en uke til jeg får forsterker (NAD C370??) :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Gratulerer på det sterkeste :D Lykke til med flyttingen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Originally posted by Cereal jaja...jeg har også handlet med denne fyren her. kjøpte meg en lightning audio s5.700 på qxl i fjor en gang..joda, jeg skulle bare overføre pengene til en konto så skulle han sende den, overførte pengene og han fikk bekreftelsen på at jeg hadde betalt..han sa han hadde sendt den, gikk 2 uker så ringte jeg å lurte på hvor det ble av forsterkeren, han mente posten hadde rotet den vekk, men han kunne sende en ny..men da måtte jeg selvfølgelig vente 4uker for denne forsterkeren var ikke mulig å få tak i i norge lenger..måtte bestilles fra tyskland..men jeg fikk til slutt forsterkeren, men uten kvittering, jeg ringte å han sa han skulle sende den, etter ett par uker sluttet forsterkeren å virke å nå sitter jeg her uten kvittering med en ødelagt forsterker...har ringt han flere ganger men han sier at han har sendt kvitteringen å at han tar ikke inn igjenn forsterkeren på service uten at jeg legger ved en kopi av kvitteringen... Kanskje ikke så rart at han ikke greier å skaffe slikt... Han er ikke oppført som forhandler av LightningAudio, ifølge sidene til importøren. Liten luring dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg