Gå til innhold

Lydcompagniet A/S Sandnessjøen!

Ranger emnet

Gran

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Turbogal

lol lol lol lol

Hold på å le meg ihjel når jeg leste denne posten....

"Nå har rosenborg spilt kamp igjen, så sjappa er stengt i morgen"

hahahaha, da VET du at det er en SERIØS sjappe

Det er sant.

Rosenborg eller champions league, da er det stengt. :rolleyes:

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja...jeg har også handlet med denne fyren her. kjøpte meg en lightning audio s5.700 på qxl i fjor en gang..joda, jeg skulle bare overføre pengene til en konto så skulle han sende den, overførte pengene og han fikk bekreftelsen på at jeg hadde betalt..han sa han hadde sendt den, gikk 2 uker så ringte jeg å lurte på hvor det ble av forsterkeren, han mente posten hadde rotet den vekk, men han kunne sende en ny..men da måtte jeg selvfølgelig vente 4uker for denne forsterkeren var ikke mulig å få tak i i norge lenger..måtte bestilles fra tyskland..men jeg fikk til slutt forsterkeren, men uten kvittering, jeg ringte å han sa han skulle sende den, etter ett par uker sluttet forsterkeren å virke å nå sitter jeg her uten kvittering med en ødelagt forsterker...har ringt han flere ganger men han sier at han har sendt kvitteringen å at han tar ikke inn igjenn forsterkeren på service uten at jeg legger ved en kopi av kvitteringen...

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cereal

jaja...jeg har også handlet med denne fyren her. kjøpte meg en lightning audio s5.700 på qxl i fjor en gang..joda, jeg skulle bare overføre pengene til en konto så skulle han sende den, overførte pengene og han fikk bekreftelsen på at jeg hadde betalt..han sa han hadde sendt den, gikk 2 uker så ringte jeg å lurte på hvor det ble av forsterkeren, han mente posten hadde rotet den vekk, men han kunne sende en ny..men da måtte jeg selvfølgelig vente 4uker for denne forsterkeren var ikke mulig å få tak i i norge lenger..måtte bestilles fra tyskland..men jeg fikk til slutt forsterkeren, men uten kvittering, jeg ringte å han sa han skulle sende den, etter ett par uker sluttet forsterkeren å virke

Det har jeg hørt M A N G E ganger nå..

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok med meg stor trønder i dag, og det funka! (håper jeg.)

Han lovet at jeg skulle få penga tilbake (4000,-)

Skal få de når jeg leverer høytalerne i morgen.

Så får nå håpe han endelig tar til vett :rolleyes:

Håper jeg ikke må bruke trønderen en gang til da :)

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D :D

Han tok til vett ja! Fikk 4000,-

Han skulle finne kviteringa (som jeg ba han om for nesten 2mnd siden) påstår enda at jeg bare har betalt 3500,-

Det er i dag 6mnd og en dag siden jeg bestilte høytalerne & forsterkeren.

Burde ha flytta huset nå, men må vente en uke til jeg får forsterker (NAD C370??) :D

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Originally posted by Cereal

jaja...jeg har også handlet med denne fyren her. kjøpte meg en lightning audio s5.700 på qxl i fjor en gang..joda, jeg skulle bare overføre pengene til en konto så skulle han sende den, overførte pengene og han fikk bekreftelsen på at jeg hadde betalt..han sa han hadde sendt den, gikk 2 uker så ringte jeg å lurte på hvor det ble av forsterkeren, han mente posten hadde rotet den vekk, men han kunne sende en ny..men da måtte jeg selvfølgelig vente 4uker for denne forsterkeren var ikke mulig å få tak i i norge lenger..måtte bestilles fra tyskland..men jeg fikk til slutt forsterkeren, men uten kvittering, jeg ringte å han sa han skulle sende den, etter ett par uker sluttet forsterkeren å virke å nå sitter jeg her uten kvittering med en ødelagt forsterker...har ringt han flere ganger men han sier at han har sendt kvitteringen å at han tar ikke inn igjenn forsterkeren på service uten at jeg legger ved en kopi av kvitteringen...

Kanskje ikke så rart at han ikke greier å skaffe slikt... Han er ikke oppført som forhandler av LightningAudio, ifølge sidene til importøren.

Liten luring dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider