Gå til innhold

Powerdrift? Ny norsk drifting serie? Hva er det?

Ranger emnet

Joastarlet

Anbefalte innlegg

all heder og ære til FSR. uten deg hadde det ikke vært så veldig mye ta drifting serie i norge. synd med problemene, håper på en måte at DB overlever.

men viss det ikke blir noe mer drift battle, fortsetter du i powerdrift? eller starter du ny serie igjen?

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

all heder og ære til FSR. uten deg hadde det ikke vært så veldig mye ta drifting serie i norge. synd med problemene, håper på en måte at DB overlever.

men viss det ikke blir noe mer drift battle, fortsetter du i powerdrift? eller starter du ny serie igjen?

Takker og bukker.

Powerdrift er ikke et prosjekt jeg er involvert i. Jeg fortsetter min virksomhet uavhengig av Powerdrift. Mer vil jeg ikke si på nåværende tidspunkt :)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Når blir neste runde a?

Og stå på FSR, ikke gi deg! du skal ikke se bort ifra at endel rabiate sjåfører møter opp på neste drift-battle også :D iaff de som har bil som funker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir neste runde a?

Og stå på FSR, ikke gi deg! du skal ikke se bort ifra at endel rabiate sjåfører møter opp på neste drift-battle også :D iaff de som har bil som funker :P

Det heter nok DriftGP nå.. Så det blir to serier :driving

Om ingen nekter meg det så stiller jeg i begge serier + alt annet som er mulig å stille opp på.. Neste år skal det kjøres.. ..MYE!

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med gutta i Powerdrift og de sier at det ikke blir slik det var i Drift Battle hvor pro gutta skrev avtaler med Drift Battle om at de kun kunne kjøre der. Alle som kjører i Powerdrift står fritt til å kjøre akkurat hvor de vil ellers ihvertfall.

Hvordan det blir i Drift GP vet jeg ikke men tror ikke de heller vil binde noen.....

Slik at en vil få to serier som selvfølgelig ikke vil bli helt like. Da en må forvente at noen av de nærmeste til Fredrik ikke kommer til å kjøre i Powerdrift. Tviler vel også sterkt på at f.eks Kenneth og Tom Ole og deres nærmeste blir å se på noe Drift GP treff....

men en spennende sesong neste år blir det nok uansett for alle oss som liker Drifting......

http://www.youtube.com/TMCProduction

http://www.japanauto.no

TMC Production

Team Japan Auto

FilmCrew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da en må forvente at noen av de nærmeste til Fredrik ikke kommer til å kjøre i Powerdrift. Tviler vel også sterkt på at f.eks Kenneth og Tom Ole og deres nærmeste blir å se på noe Drift GP treff....

Nettopp. Vi vil ikke få se hele Norges eliten i drifting på samme treff lenger. Men hva skal man gjøre liksom. Det er forbanna irriterende.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe selvsagt. Men personlig trur jeg det blir for stress å være med i begge serier, blir litt for mye kjøring og for lite tid mellom hvert treff til å samle inn dekk og skru, så det blir jo til at man må velge..

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider