Gå til innhold

Powerdrift? Ny norsk drifting serie? Hva er det?

Ranger emnet

Joastarlet

Anbefalte innlegg

en ting jeg også stusser litt på er navnene..

PowerDrift høres veldig ut som en serie hvor dekk røyk og kamikaze kjøring er veldig bonus (iforhold til poeng)

Drift-Battle: høres ut som er veldig teknikk orientert. og at teknikken er det som gjør at du vinner..

DriftGP høres veldig offiselt ut og høres ut som en veldig teoretisk dømming..

Hehe vet det ikke nødvendigvis er sånn hehe :)

Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. Nå har det seg sånn at Drift-Battle ikke eksisterer lenger - De har endret navn til Drift GP..

Så heretter blir det kun Drift GP og PowerDrift som offisielle serier, om man kan få lov til å si det sånn..

Om man skal delta på absolutt alt blir det litt over 30 dager med drifting og kos - men da har jeg tatt med en del småtreff og klubb treff.. Gjennomsnitlig 1 dag med drifting hver uke hele sessongen..

Ser fram til å delta på alle om jeg får tak i nok dekk, og garasje snart!

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Nå har det seg sånn at Drift-Battle ikke eksisterer lenger - De har endret navn til Drift GP..

Så heretter blir det kun Drift GP og PowerDrift som offisielle serier, om man kan få lov til å si det sånn..

Om man skal delta på absolutt alt blir det litt over 30 dager med drifting og kos - men da har jeg tatt med en del småtreff og klubb treff.. Gjennomsnitlig 1 dag med drifting hver uke hele sessongen..

Ser fram til å delta på alle om jeg får tak i nok dekk, og garasje snart!

Må rette litt på deg der, bare så det ikke er noen misforståelser. Drift Battle har ikke endret navn. Drift Battle er oppløst og to nye serier har blitt etablert. Liten, men viktig forskjell der altså :)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting jeg også stusser litt på er navnene..

PowerDrift høres veldig ut som en serie hvor dekk røyk og kamikaze kjøring er veldig bonus (iforhold til poeng)

Drift-Battle: høres ut som er veldig teknikk orientert. og at teknikken er det som gjør at du vinner..

DriftGP høres veldig offiselt ut og høres ut som en veldig teoretisk dømming..

Hehe vet det ikke nødvendigvis er sånn hehe :)

Fredrik

Hehe. Morsom analyse, men tror ikke man skal legge så mye i navnene. Drifting er et relativt veletablert konsept og kjøres stort sett på samme måte over hele verden :)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må rette litt på deg der, bare så det ikke er noen misforståelser. Drift Battle har ikke endret navn. Drift Battle er oppløst og to nye serier har blitt etablert. Liten, men viktig forskjell der altså :)

Hehe.. Spiller vel ingen stooooor rolle? Drift-Battle har gått duken og det har opprettet to NYE serier; PowerDrift og Drift GP

Bedre Fredrik? :)

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
håper bare det tilbudet om billigere dekk igjennom drifting serien fortsetter :P

må vel begynne å høre etter sponorer da :)

Hva slags tilbud er dette a?? Noe man får hvis man har rigga bilen med bur og alt, og har meldt seg på serien? Hvilken serie forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...